کد خبر : 1967530 | 02 مهر 1402 ساعت 03:41 | 13.6K بازدید | 5 دیدگاه

حمایت پوچتینو از پزشکان تیمش

هیچ‌کس مسئول مصدومیت‌های سریالی نیست

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی تاکید کرد که کادر پزشکی تیم غرب لندن مسئولیتی در قبال مصدومیت بازیکنان ندارد.

هیچ‌کس مسئول مصدومیت‌های سریالی نیست

به گزارش ورزش سه، با وجود صرف حدود 1.2 میلیارد دلار برای جذب بازیکنان جدید پس از خرید باشگاه از تاد بولی آمریکایی در سال 2021، تیم آبی از کمبود بازیکن رنج می برد.

پوچتینو 12 بازیکن مقابل بورنموث را از دست داد و پوچتینو را مجبور کرد تا سه بازیکن زیر 19 سال را که قبلاً در تمرینات تیم اصلی شرکت نکرده بودند، دعوت کند.

مصدومکریستوفر انکونکو و وسلی فوفانا، ریس جیمز، رومئو لافیا، کارنه چوکو، امکا، تروو چالوبا و مویز کایسدو مصدومان این تیم هستند.

پوچتینو در خصوص این مسئول گفت: قبل از اینکه به اینجا بیایم، ما هر کاری کردیم تا تصویر واضحی از مصدومیت های سنگین فصل گذشته ایجاد کنیم تا خطرات را تجزیه و تحلیل کنیم. این در مورد پرونده بازیکن است، خطراتی که او در معرض آنها قرار دارد و مربوط به افرادی نیست که در کادر پزشکی کار می کنند.

او افزود: من فکر می کنم ما باید به این بخش های حرفه ای و واجد شرایط در باشگاه احترام بگذاریم. به همین دلیل آنها در فوتبال کار می کنند. خطرات فردی برای بازیکنان وجود دارد که باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند.

سرمربی سابق تاتنهام در پایان گفت: بدشانسی هم وجود دارد. ما مصدومیت هایی داریم که در یک فصل یا شاید در دو فصل اتفاق می افتد، اما آنها در چلسی به دلیل شرایط غیرقابل کنترل اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها