کد خبر : 1967537 | 01 مهر 1402 ساعت 21:56 | 16.2K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره یووه ستون پنجم حریف بود! (عکس)

امروز در چارچوب هفته پنجم سری آ، یوونتوس مقابل ساسولو قرار گرفت. دو اشتباه از وویژیک شزنی و یک گل بخودی از فدریکو گاتی، مانع پیروزی و صدرنشینی یوونتوس در خانه ساسولو شدند.

ستاره یووه ستون پنجم حریف بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" یوونتوس قصد بدست آوردن سه امتیاز و صدرنشینی را داشت، اما در همان دقیقه سیزده وویژیک شزنی شروع به مقابله با این هدف کرد. دروازه‌بان لهستانی یوونتوس شوت سنگین و از راه دور آرماند لورینته را با دفعی وحشتناک و اشتباه وارد دروازه خودی کرد. یوونتوس ۹ دقیقه بعد با گل بخودی ماتیاس وینا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما در دقیقه ۴۱ و پیش از پایان نیمه اول ساسولو این بار توسط دومنیکو براردی که یکی از اهداف اصلی یوونتوس در نقل و انتقالات گذشته بود، برای بار دوم دروازه تیم مهمان را باز کرد. شوت پشت محوطه براردی به راحتی وارد دروازه شد و یوونتوس بازنده به رختکن رفت. در نیمه دوم هر دو تیم حملاتی داشتند اما بازی با همان نتیجه ۲-۱ ادامه داشت تا اینکه پاس نیکولو فاجولی در سمت چپ به کیه‌زا رسید و ستاره ایتالیایی موفق شد بازی را بار دیگر مساوی کند.

یوونتوسدر حالیکه هواداران یوونتوس منتظر کامبک این تیم و پیروزی بودند، شزنی دوباره آرزوهای تیم آلگری را به باد داد. باز هم شوت از راه دور لورینته با دفع اشتباه شزنی مواجه شد. این بار توپ به آندره‌آ پینامونتی رسید و با یک ضربه سر سه امتیاز را برای ساسولو بدست آورد.

1929666

این پایان اشتباهات بازیکنان یوونتوس نبود و دقیقه ۹۵ هم فدریکو گاتی دروازه خودی را باز کرد.

در نهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود ساسولو به پایان رسید. یوونتوس با این باخت و با ده امتیاز در رده چهارم باقی ماند و ساسولو ۶ امتیازی و یازدهم شد.

1929667

دیدگاه‌ها