کد خبر : 1967538 | 02 مهر 1402 ساعت 04:57 | 18K بازدید | 29 دیدگاه

مربی تاتنهام در نقش لیورپولی دوآتشه

پوستکوگلو: لیورپول راز فلسفه من است!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید از کودکی هوادار لیورپول بوده و فلسفه فوتبالی‌اش را مدیون این تیم است.

پوستکوگلو: لیورپول راز فلسفه من است!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی 58ساله امسال تابستان سلتیک را ترک کرد و راهی انگلیس شد تا هدایت تاتنهام را بر عهده بگیرد.

پوستکوگلو در مصاحبه با بی‌بی‌سی صحبت‌هایی جالب مطرح کرد و گفت از کودکی شیفته لیورپول بوده است و فلسفه فوتبالی‌اش را مدیون این تیم است. او گفت:" من هوادار سرسخت لیورپول بودم. عاشق بیل شنکلی بودم. عاشق رختکن مشهور لیورپول. عاشق کل داستان لیورپول".

گری لینه‌کر که مجری برنامه بی‌بی‌سی بود از سرمربی تاتنهام پرسید:" هنوز هم هوادار لیورپولی؟" پوستکوگلو به شوخی گفت:" خب راستش، هفته پیش پوسترهای لیورپول را از اتاقم جمع کردم".

1929670
بیل شنکلی بزرگ، اسطوره لیورپول

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" لیورپول در دهه هفتاد وقتی با حفظ مالکیت توپ بازی می‌کرد این فوتبال، فوتبال واقعی بود. فوتبال آن روزها با الان کمی تفاوت داشت ولی من همیشه مجذب این روش لیورپول بودم. بله، شکی نیست که این روی فلسفه من تاثیر گذاشته".

پوستکوگلو با تاتنهام شروعی درخشان در این فصل داشته و از 15 امتیاز ممکن تا اینجا 13 امتیاز به دست آورده است. او و تیمش این هفته بازی دشواری در پیش دارند و باید در دربی شمال لندن به مصاف آرسنال بروند.

سرمربی تاتنهام درباره این بازی گفت:" ما سبک بازی‌مان را مقابل آرسنال تغییر نمی‌دهیم دوست من. ما به میدان می‌رویم و می‌ترسانیم‌شان. چه فایده‌ای دارد که فوتبال خودمان را بازی نکنیم و مثلا مساوی بگیریم؟ در این صورت چه چیزی یاد گرفته‌ایم؟ هیچ چیز. ما به میدان می‌رویم و بازی خودمان را می‌‌کنیم".

1929671

دیدگاه‌ها