کد خبر : 1967540 | 02 مهر 1402 ساعت 05:00 | 61.2K بازدید | 23 دیدگاه

بعد از پائولو دیبالا؛

سردار در رم یک رفیق آرژانتینی جدید پیدا کرد!(عکس)

در ادامه پست‌های صفحه اینستاگرام باشگاه رم از سردار آزمون آنها یک عکس دیگر این بازیکن ایرانی به اشتراک گذاشته‌اند.

سردار در رم یک رفیق آرژانتینی جدید پیدا کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان رسانه‌های اجتماعی رم تبدیل شده و باشگاه هر هفته چند روز یک استوری یا پست از ستاره ایرانی و جدید خود به اشتراک می‌گذارد. در این بین فعالیت اینستاگرامی خود سردار نیز نسبت به دوران حضور در بایرلورکوزن بیشتر شده و خیلی زود رابطه خوبی با هم‌تیمی‌های جدیدش پیدا کرده است.

در روزهای اخیر چند باری مهاجم ایرانی رم استوری‌هایی را در کنار پائولو دیبالا به اشتراک گذاشت و ستاره آرژانتینی نیز پاسخ او را داد. در واقع به نظر می‌رسد که رابطه بسیار خوبی بین سردار آزمون و دیبالا شکل گرفته و حتی ستاره آرژانتینی بعد از گلزنی در دیدار هفته گذشته مقابل امپولی به سمت نیمکت رفت و خوشحالی خود را با هم تیمی ایرانی‌اش تقسیم کرد.

تیم ژوز مورینیو بعد از شروع ناامید کننده در این فصل از مسابقات سری آ هفته گذشته موفق شد یک پیروزی روحی بخش و پرگل مقابل امپولی کسب کند که سردار آزمون نیز چند دقیقه‌ای در آن مسابقه به میدان رفت. حالا رم خود را برای دومین برد فصل آماده می‌کند و در همین راستا اعضای این تیم دیروز برای تقابل با تورینو به شهر تورین سفر کردند.

1929672

باشگاه رم نیز از فرصت استفاده کرده و در پوشش سفر این تیم به تورین عکسی از سردار آزمون و لئوناردو پارادس در هواپیما را به اشتراک گذاشته است. عکسی که نشان می‌دهد سردار به جز دیبالا رابطه خوبی با دیگر ستاره آرژانتینی رم پیدا کرده است. باید منتظر ماند و دید که آیا امشب در تقابل با تورینو ژوزه مورینیو بازی بیشتری به سردار خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها