کد خبر : 1967544 | 01 مهر 1402 ساعت 22:19 | 43K بازدید | 91 دیدگاه

ستاره منفور گواردیولا، ناجی بارسا شد (عکس)

ژوائو کانسلو که در یک سال اخیر دیگر جایی در ترکیب منچسترسیتی نداشت، امشب گل پیروزی بارسا را به ثمر رساند.

ستاره منفور گواردیولا، ناجی بارسا شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بارسلونا بازی خانگی مقابل سلتاویگو را اصلا خوب شروع نکرد و نیمه اول را با شکست 0-1 به رختکن رفت. آنها به بازی ضعیف خود در نیمه دوم ادامه دادند و حتی یک گل دیگر در دقیقه 76 دریافت کردند تا بازگشت به بازی غیر ممکن به نظر برسد. اما موتور این تیم گویا در ده دقیقه پایانی روشن شد.

ویدئو: 311540

در حالی که این تیم ابتدا دو گل خورده را توسط روبرت لواندوفسکی جبران کرده بود، با تشویق تماشاگران، فشار بی امانی را روی دروازه سلتاویگو آورد که به نظر خسته و کمی از هم پاشیده به نظر می رسید. در نهایت در دقیقه 89 ژوائو کانسلو توانست روی یک پاس استادانه از سوی گاوی از اشتباه مدافع سلتاویگو در جای گیری استفاده کند و دروازه تیم میهمان را که به شدت تحت فشار جو ورزشگاه قرار داشتند، باز کند. گلی که ورزشگاه و تماشاگران آن را به سر حد انفجار رساند. ژوائو کانسلو ، بازیکنی که از منچستر سیتی و بایرن مونیخ طرد شده بود، در ادامه شروع بسیار درخشانش با بارسلونا، یک گل مهم دیگر برای این تیم به ثمر رساند و بعد از آن به شدت با هواداران بارسا به خوشحالی پرداخت.

با این گل بارسا موفق شد سه امتیاز بازی را کسب کند و فاصله با رئال مادرید را در صدر در همان دو امتیاز نگه دارد و در انتظار لغزش این تیم برای صدر جدول بنشیند.

1929684

دیدگاه‌ها