کد خبر : 1967555 | 01 مهر 1402 ساعت 22:58 | 53.2K بازدید | 22 دیدگاه

رونمایی از قدوس در لیگ انگلیس

ستاره ایرانی برنتفورد در شب شکست تیمش مقابل اورتون به میدان رفت.

رونمایی از قدوس در لیگ انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را برای سومین مسابقه پیاپی در فهرست داشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه به مصاف تیم یک امتیازی اورتون رفت.

یاران قدوس که در پنج مسابقه اخیرشان 6 امتیاز کسب کرده و در تلاش برای کسب دومین پیروزی فصل مقابل اورتون بودند، در جدال با تیمی که چهار شکست و یک تساوی در این فصل داشته، ناموفق بودند و شکست سنگینی را متحمل شدند.

تیم فوتبال برنتفورد در این دیدار خانگی پس از تساوی یک بر یک در نیمه اول، در نهایت با نتیجه سه بر یک مقابل اورتون شکست خورد تا 6 امتیازی بماند و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.

1929710

سامان قدوس، ستاره ایرانی برنتفورد که پس از تمدید قرارداد با این باشگاه در دو مسابقه پیاپی لیگ برتر انگلیس مقابل بورنموث و نیوکسل به طور کامل نیمکت نشین بود  و شانس بازی نداشت، امشب فرصت حضور در زمین را برای نخستین بار در فصل 24-2023 به دست آورد.

هافبک ایرانی برنتفورد پس از انجام دو بازی ثابت برای تیم ملی مقابل بلغارستان و آنگولا و نمایش درخشانی که با ثبت یک پاس گل داشت، حالا در باشگاهش نیز شرایط بهتری پیدا کرده که البته ورودش به زمین برابر اورتون با یک کارت زرد همراه بود.

دیدگاه‌ها