کد خبر : 1967560 | 01 مهر 1402 ساعت 23:32 | 63K بازدید | 66 دیدگاه

اعتراف بنیتس: به هوش ژاوی باختیم!

رافا بنیتس، سرمربی سلتاویگو، از ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، به دلیل کامبک دیدنی امشب تمجید کرد.

اعتراف بنیتس: به هوش ژاوی باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، سلتاویگو در بازی هفته پنجم لالیگا امشب در ورزشگاه خانگی بارسلونا تا دقیقه 80 با نتیجه 2-0 پیش بود اما در نهایت 3-2 شکست خورد.

رافا بنیتس، سرمربی سلتاویگو، در خصوص این بازی در نشست خبری گفت:"اگر بازی 2-4 تمام می‌شد مردم می‌‌دیدند که این نتیجه عادلانه است. ژاوی باهوش است و این را می‌داند. او از عملکرد تیمش خوشحال خواهد شد زیرا آن‌ها واکنش نشان داده‌اند، اما حقیقت این است که ما احساس می‌کنیم دوباره دست خالی اینجا را ترک می‌کنیم.

1929730

صحبت با بازیکنان؟

در پایان به بازیکنان گفتم که باید عصبانی و ناراحت باشید زیرا در دقایق پایانی آن مهارت را نداشتیم تا کمی بازی را کنترل کنیم و مانع از ایجاد موقعیت‌های متعدد شویم، اما در عین حال باید به آن‌ها تبریک گفت. کاری که آن‌ها انجام دادند، هیجان انگیز بوده است.

تفاوت عملکرد سلتاویگو در حضور و غیاب یاگو آسپاس؟

به نظرم اینطور نیست. یاگو بازیکنی با کیفیت است و پیدا کردن بازیکنانی با چنین کیفیتی که بتوانند دقایق زیادی بازی کنند، بسیار دشوار است. هم لارسن و هم او خیلی کار کرده بودند و زمان آن رسیده بود که طراوتی به ترکیب اضافه کنیم و فکر می کنم تیم خوب بوده است. اشتباهاتی داشتیم که قبلا مرتکب نشده بودیم و شما حریفی دارید که گزینه های زیادی برای تغییر نوع بازیکن دارد. دو گل آخر فقط با قرار گرفتن در موقعیت خوب امکان پذیر هستند.

1929729

این شکست ضربه بزرگی است؟

نه، امیدوارم به ما کمک کند پیشرفت کنیم زیرا 80 دقیقه بسیار خوب داشتیم، درست مانند بازی مقابل مایورکا، رئال مادرید... این راهی برای ادامه رشد است. ما باید یاد بگیریم که به طرز ماهرانه‌ای در بازی‌هایی که پیش افتاده‌ایم، نتیجه را حفظ کنیم.

این احساس را دارید که در نبرد تاکتیکی مقابل ژاوی پیروز شده‌اید؟

من زیاد اهل نبردهای تاکتیکی نیستم. در نهایت تفاوت توسط فوتبالیست‌ها ایجاد می‌شود و شما می‌توانید به تیم خود کمک کنید یا گاهی به تیم خود آسیب بزنید. تعویض‌هایی که ژاوی انجام می‌دهد هوشمندانه است. او بازیکنان با سرعتی را در زمین قرار داد زیرا ترکیبی که از ابتدا داشت برای تغییر نتیجه کارساز نبود.

دیدگاه‌ها