کد خبر : 1967562 | 01 مهر 1402 ساعت 23:31 | 11.7K بازدید | 7 دیدگاه

نهایت بدشانسی: VAR هم با یووه نبود!(عکس)

لوکا مارلی، داور سابق و تحلیلگر مسائل داوری در تلویزیون، توضیح می دهد که چرا در بازی یوونتوس و ساسولو، داور باید به دومنیکو براردی کارت قرمز مستقیم نشان می داد اما وار نمی توانست برای تغییر تصمیم مداخله کند.

نهایت بدشانسی: VAR هم با یووه نبود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در دیداری خارج از خانه ۴-۲ مغلوب ساسولو شد؛ نتیجه‌ای که با اشتباهات پیاپی بازیکنان یووه رقم خورد اما این تنها بدشانسی تیم ماسیمیلیانو آلگری نبود.

زمانی که براردی ساق پای گلیسون برمر را با نوک استوکهایش هدف گرفت در استادیوم ماپی جنجال بزرگی به وجود آمد. اعضای تیم یووه و همچنین نیمکت نشینان این تیم شدیدا خواستار نشان کارت قرمز مستقیم به براردی شدند، اگرچه آندره‌‌آ کلمبو داور بازی فقط کارت زرد را انتخاب کرد. داوران وار فیلم را ارزیابی کردند و سپس گفتند که بازی می تواند ادامه یابد.

1929733

مارلی در نقش خود به عنوان کارشناس داوری در شبکه دزن توضیح داد: "این حادثه باید دقیق ارزیابی شود، زیرا دلایل خوبی وجود دارد که چرا دارو همه این تصمیمات را گرفته است."

وی افزود:"وار تنها می‌تواند برای تصحیح یک خطای واضح و آشکار مداخله کند، که در این مورد تضمینی نبود. با توجه به اینکه زانوی براردی هنگام تماس با ساق پا خم شده بود و قدرت زیادی پشت آن نبود، شواهد کافی برای لغو تصمیم داور وجود نداشت.

با این وجود، من شخصاً یک کارت قرمز می‌دادم و احساس می‌کردم که داور باید این اتفاق را با اخراج مجازات می‌کرد، اما او ماجرا را در زمین ارزیابی کرد و این اهمیت اصلی را دارد."

دیدگاه‌ها