کد خبر : 1967573 | 02 مهر 1402 ساعت 08:08 | 37.9K بازدید | 18 دیدگاه

همه جوره حکم گرفتم، پولم را نمی‌دهند؛

لطفی: آقای تاج! این فوتبال را تعطیل کنید

مدافع سابق نفت مسجدسلیمان به شدت نسبت به عدم پرداخت مطالباتش از سوی این باشگاه گلایه دارد.

لطفی: آقای تاج! این فوتبال را تعطیل کنید

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی لطفی که پس از حضور در فوتبال ایران تصمیم گرفت در نقل و انتقالات تابستانی به لیگ اندونزی برود، بخاطر عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه نفت مسجدسلیمان حکم قطعی از کمیته‌های تعیین وضعیت و استیناف فدراسیون فوتبال گرفته، اما با این وجود باشگاه نفتی مطالبات او را پرداخت نکرده و بدون مشکل مسابقات خود را در لیگ یک انجام می‌دهد.

لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص عدم پرداخت مطالباتش توسط نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: باید خیلی زود گله خودم را عنوان کنم. جناب آقای نورشرق! دیگر ما باید چه کاری انجام بدهیم و چه نامه ای باید بزنیم تا بتوانیم به حق و حقوق خودمان برسیم.

او یادآور شد: شکایت کردیم، حکم گرفتیم و انواع و اقسام تبصره های لازم را زدیم تا به پول و حق خودمان برسیم. شخصا به آقای تاج و فدراسیون فوتبال نامه مستقیم زدم، اما دریغ از اینکه یک نفر بیاید و به حق و حقوق ما رسیدگی کند.

مدافع سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: سه هفته قبل آقایان مسئول در باشگاه نفت مسجدسلیمان آیه قرآن آوردند و قسم خوردند که خیلی زود پول شما را می دهیم و بنده پس از دو سال طلبکار بودن، دوباره تخفیف دادم تا زودتر به پولم برسم، اما دریغ از اینکه هزار تومان به حسابم واریز کنند.

لطفی در خصوص افزایش چشمگیر رقم دادرسی از سوی کمیته تعیین وضعیت برای دریافت شکایت از بازیکنان ابراز کرد: شما هزینه دادرسی و شکایت را 60-50 درصد بالا بردید، اما هیچ ترتیب اثری برای رسیدگی به شکایت ما بازیکنان نداشتید. اگر واقعا ما بازیکنان برای فدراسیون فوتبال اهمیتی نداریم، پس فوتبال را تعطیل کنند تا خود آقایان و امثال مدیران نفت مسجدسلیمان وارد گود شوند.

او یادآور شد: واقعا متاسف هستم که ما فوتبالیست ها یک اتحادیه نداریم تا بتوانیم به عنوان یک اهرم قوی حق و حقوق خودمان را بگیریم و خیلی راحت حق ما پایمال می‌شود. قانون هم هر روز به ضرر ما تصویب می‌شود و دوباره از همان قانون برای دور زدن قانون استفاده می‌کنند تا باشگاه‌ها مطالبات ما را ندهند. اگر اینطور است که در فوتبال را تخته کنید تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم.

دیدگاه‌ها