کد خبر : 1967592 | 02 مهر 1402 ساعت 08:45 | 213.1K بازدید | 86 دیدگاه

صعود تاریخی پینگ پنگ و مدال‌های پومسه و رویینگ

استارت درخشان دختران در هانگژو، خبری از طلا نبود!

کاروان ورزشی ایران در روز نخست بازی‌های آسیایی با کسب یک نقره و یک برنز در رشته‌های رویینگ و پومسه به کار خود پایان داد.

استارت درخشان دختران در هانگژو، خبری از طلا نبود!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزارى مراسم افتتاحيه از روز یکشنبه رسما نوزدهمين دوره بازى‌هاى آسيايى در هانگژوى چين رسما استارت خورد؛ اگرچه در روزهاى گذشته مسابقات برخى از رشته‌ها پيگيرى شد، اما هيچ مدالى در هيچ رشته‌اى تا قبل از افتتاحيه توزيع نشده بود.
در روز نخست كه یک روز شلوغ برای کار‌وان ایران به حساب می‌آمد، ورزشکاران ایرانی در ۱4 رشته(تیراندازی، رویینگ، شطرنج، والیبال ساحلی، بوکس، فوتبال، هندبال، پومسه، تالو، تنیس، تنیس روی میز، جودو، شنا، ژیمناستیک) به مصاف رقبای خود رفتند.
اولین مدال ایران توسط تیم دو نفره رویینگ سنگین وزن زنان با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی به دست آمد که در فینال این رشته مدال نقره را به ارمغان آوردند. دومین مدال ایران هم توسط یک زن ورزشکار کسب شد و مرجان سلحشوری در رشته پومسه (بخش اجرای فرم تکواندو) به مدال برنز رسید.
از دیگر نتایج درخشان ایران در روز اول می‌توان به صعود تاریخی تیم ملی تنیس روی میز ایران به نیمه نهایی با شکست ژاپن اشاره کرد.
در حالی ایران با یک نقره و یک برنز در رده دهم جدول مدال‌ها قرار گرفت که چین در روز اول 20 مدال طلا کسب کرد و قاطعانه در صدر ایستاد!
در ادامه اخبار کامل تمامی رشته‌ها را در روز نخست بازی‌های آسیایی مشاهده می‌کنید:


بولت فولاد فوتبال:

٤:٠٠: تيم ملى فوتبال اميد ايران از ساعت ١٩:٣٠ امروز در سومين بازى خود به مصاف مغولستان مى رود.  

٤:٠٦: شاگردان رضا عنايتى در اولين و دومين بازى خود به ترتيب برابر عربستان به تساوى بدون گل رسيدند و ويتنام را با چهار گل شكست دادند. 

٤:٠٩: اميدهاى فوتبال ايران براى صعود به عنوان تيم نخست از دور گروهى نياز به كسب سه امتياز بازى امروز دارند.

۱۳:۳۴: ترکیب تیم فوتبال امید اعلام شد: 

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، سینا شاه عباسی، سیدمجید نصیری، محمد خدابنده لو، سامان تورانیان، حسین گودرزی، یاسین سلمانی، محمد عمری، مهدی ممی زاده و آریا برزگر

۱۵:۰۱: تیم فوتبال امید ایران شروع توفانی داشت و با گل‌ ممی زاده در ثانیه ۴۰ یک گل پیش افتاد.

1929966

١٥:٣٠: سامان فلاح روى خطاى كاپيتان مغولستان به شدت مصدوم شد و جاى خود را به امیر جعفری داد.

١٥:٣١: در اين صحنه كاپيتان مغولستان هم از بازى اخراج شد تا اين تيم ١٠ نفره به كار خود ادامه دهد.

١٥:٤٥: گل دوم ايران در لحظات پايانى نيمه اول توسط محمد عمرى وارد دروازه مغولستان شد.

ویدئو: 311593

١٥:٤٧: نيمه نخست ديدار تيم فوتبال اميد ايران با مغولستان با حساب ٢ بر صفر به سود شاگردان عنايتى به پايان رسيد.

ویدئو: 311596

١٧:٠٠: تيم ملى فوتبال اميد ايران با سه گل توانست مغولستان را شكست داده و با ٧ امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان به عنوان نايب صدرنشين صعود كند.


بولت فولادرویینگ

۴:۰۰: با توجه به حضور سه تیم از ایران در فینال A مسابقات رویینگ دونفره، امید زیادی برای کسب اولین مدال کاروان ایران در این رشته وجود دارد. 

۴:۰۹: استقبال قابل توجهی از سوی خبرنگاران از مسابقات رویینگ شده است.

۴:۳۷: نازنين ملايى و كيميا زارعى در فينال سبک وزن دونفره و در یک رقابت نزدیک با تیم‌های اندونزی‌ و‌ ازبکستان با رکورد ۷:۱۷:۹۰ به مقام چهارم دست یافتند.

1929803

۴:۳۸: این در حالی است که فاصله ایران با مدال برنز فقط ۲۶ صدم ثانیه بود.

ویدئو: 311559

۴:۴۳: اولین مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو به کشور چین و در‌ رشته رویینگ رسید. 

۴:۴۷ نازنین ملایی بعد از رقابت فینال و از دست‌دادن مدال به شدت ناراحت بود و دیرتر از آب بیرون آمد.

1929802

۵:۴۰ اولين مدال براى ايران. روئینگ سنگین وزن زنان نقره ای شد

ویدئو: 311560

۵:۴۲ اين تيم با تركيب مهسا جاور و زینب نوروزی در رقابت با تیم‌های کره، تایلند، چین، ویتنام و قزاقستان توانست با رکورد 7:17:8 دوم شده و مدال نقره را كسب كند. چینی ها در اين مسابقه اول شدند.

ویدئو: 311561
ویدئو: 311565

۶:۱۰ در فينال رويينگ سنگين وزن مردان اميرحسين محمودپور و رضا قهرمانى به مصاف رقباى خود رفتند و در نهايت با ركورد ٦:٣٤:٠٢ به مقام چهارمى دست يافتند. 

۶:۱۴ در اين رقابت تيم هاى چين، ازبكستان و اندونزى به ترتيب به مقام هاى اول تا سوم رسيدند و ايران از دستيابي به مدال بازماند.

1929819

بولت فولادتیراندازی

آغاز مسابقات تیراندازی و حضور الهه احمدی، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان.

1929804

* شرمینه چهل امیرانی، الهه احمدی و نجمه خدمتی نمایندگان ایران در این بخش بودند که از صعود به فینال و کسب مدال بازماندند.

* در رده بندی نهایی شرمینه چهل امیرانی با ۶۲۸/۶ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاد، الهه احمدی و نجمه خدمتی هم با امتیاز ۶۲۶/۹ و ۶۲۰/۵ به ترتیب در رده های هفدهم و سی و هشتم قرار گرفتند. در این بخش ۵۹ تیرانداز حضور داشتند.

1929809

* همچنین در بخش تیمی، تیم ایران با ترکیب الهه احمدی، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی با امتیاز ۱۸۷۶ در میان ۱۴ تیم حاضر صاحب جایگاه هفتم شد.

۶:۳۰ در پایان مسابقات تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان و پس از اعلام نتایج به صورت سیستمی جایگاه تیم تفنگ بانوان کشورمان هشتم اعلام شد اما در لیست اعلامی از سوی داوران ایران در رده هفتم قرار گرفت. 

این موضوع از سوی ناصر رسولی، سرپرست تیم تیراندازی کشورمان پیگیری شد و با توجه به ارجحیت نتیجه اعلام شده از سوی داوران،  در نهایت تیم دختران ایران هفتم شد.


بولت فولادتكواندو

۵:۵۰ روز اول مسابقات تکواندو بخش پومسه امروز در سالن مرکز فرهنگی شهر هانگژو آغاز شد. مرجان سلحشورى بانوی ملی پوش موفق شد روما خاتون از بنگلادش را با امتیاز ۷.۷۲۰ از پیش رو بردارد و به یک چهارم نهایی صعود کند.

1929806

۵:۵۳ همچنين مرتضی زنده دل ديگر نماینده کشورمان نتوانست مایونگ ژونگ را مغلوب کند و از صعود به یک هشتم نهایی بازماند.

1929807

۱۰:۱۵: مرجان سلحشوری، تنها ملی پوش پومسه بانوان پس از گذشتن از سد رقیب بنگلادشی، این بار بینتی عبدول کریم حریفی از مالزی را شکست داد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنزش قطعی شد.

۱۰:۱۶: سلحشوری برای صعود به فینال باید با نیوای تکواندوکای ژاپنی مبارزه کند.

1929854

12:08: مرجان سلحشوری ملی پوش تکواندو پومسه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل نیوای از ژاپن قرار گرفت و موفق به شکست حریفش نشد و نخستین مدال برنز کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد.

ویدئو: 311583

١٣:٥٤: مدال برنز مرجان سلحشورى به او اهدا شد. اين دختر پومسه كار چراغ اول را براى تكواندوى ايران روشن كرد.

1929910

بولت فولادشنا

٦:٣٤: رقابت های شنای کرال پشت  ۲۰۰ متر مختلط با حضور شناگر جوان ایرانی (متین سهران) در سالن آکواتیک سنتر آرنا ورزشگاه المپیک هانگژو برگزار شد و سهران اگرچه به میزان ۹ صدم ثانیه رکورد ایران را شکست اما نتوانست از این مرحله صعود کند. سهران با این نتیجه از گردونه رقابت ها حذف شد و نتوانست مدالی برای کاروان ورزش ایران کسب کند.

1929818

٦:٣٨: متین سهران در این رقابت سخت و نفس گیر موفق به ثبت رکورد2:5:87 صدم ثانیه شد و  رکورد ایران که پیش از این متعلق به سعید آشتیانی با رکورد 2:5:96 بود را ارتقا داد و بنام خود ثبت کرد.رکورد جهانی 200 متر مختلط با 1:54 صدم ثانیه به شناگر آمریکایی تعلق دارد.

٧:٣٤: در ادامه سامیار عبدلی شناگر آینده دار ایران در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر کرال سینه با حریفان خود به رقابت پرداخت. پیش از این قرار بود متین سهران دیگر نماینده ایران در این ماده به آب بزند که با نظر کادر فنی تیم از حضور در این ماده انصراف داد. عبدلی ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۰۰:۵۰٫۹۲ شنا کرد و با ایستادن در جایگاه ۱۶ به کار خود پایان داد.

٧:٣٩: هومر عباسی آخرین نماینده ایران در روز نخست این مسابقات برای رقابت با حریفان خود در مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر کرال پشت به آب زد. عباسی در پایان با ثبت ۰۰:۵۸٫۲۰ در رتبه ۱۸ قرار گرفت.

٧:٤٥: بدين ترتيب در نخستین روز از مسابقات شنا نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو نمایندگان ایران در ماده های ۱۰۰ آزاد، ۲۰۰ متر مختلط و ۱۰۰ متر کرال پشت به کار خود پایان دادند.


بولت فولادواليبال ساحلى

٦:٤٥: تیم والیبال ساحلی ب ایران با پیروزی دو بر صفر مقابل تایلند به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های والیبال ساحلی بازیهای آسیایی راه یافت.

1929822

بولت فولادجودو

٦:٤٧: رقابت های جودو بازیهای آسیایی هانگژو از صبح امروز در استادیوم شیائوشان لین پو آغاز و طی آن ابوالفضل محمودی در وزن منهای 66 برابر ریی کیومسونگ از کره شمالی قرار گرفت.

در این مسابقه نماینده کشورمان مسابقه بسیار خوبی از خود به نمايش گذاشت بطوریکه تا ثانیه های آخر مبارزه حریف کره ای ضمن دریافت دو کارت زرد علنا نتوانست کاری از پیش ببرد ولی در ثانیه های پایانی نماینده ايران ایپون شد تا حریف کره شمالی با این برد به دور بعد راه یابد.

٦:٥٦: تیم ملی جودوى ايران با چهار نماینده مریم بربط منهای70 در بخش بانوان و ابوالفضل محمودی منهای 66،مهدی فتحی پور منهای 81 و قاسم باغچقی منهای 90 در این مسابقات حضور دارد كه اولين نماينده ايران خيلى زود حذف شد.

1929813

بولت فولادهندبال

۷:۳۰: تیم‌ملی هندبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف مغولستان رفته است.

ویدئو: 311566
1929817

۷:۳۸: علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال از جایگاه ویژه نظاره‌گر‌ دیدار ایران و مغولستان است.

1929821

٨:٠٧: محمد سياووشى، دروازه بان اصلى ايران به دليل مصدوميت در نيمه اول جاى خود را به على رحيمى داد.

1929825

٨:٠٨: شاگردان وسلين وويوويچ نيمه اول را با برترى قاطعانه ٣٠ بر ٧ به سود خود به پايان رساندند.

1929824

٨:٥٥: تيم ملى هندبال ايران در اولين بازى خود قاطعانه و با نتيجه ٥٠ بر ١٦ مقابل مغولستان به برترى دست يافت.

1929837

٩:٠٢: روح الله اکرامی نیا سرپرست تیم ملی هندبال درباره مصدومیت دروازه بان ایران گفت: "خوشبختانه محمد سیاووشی مشکل خاصی ندارد و به بازی فردا با ژاپن می رسد."

ویدئو: 311584

بولت فولادژیمناستیک

۷:۲۹: ملی پوشان ژیمناستیک ایران کار خود را در مرحله مقدماتی اسباب مختلف پیگیری کردند. 

ویدئو: 311572

۷:۳۳: مهدی الفتی، محمدرضا حمیدی، محمدرضا خسرونژاد و مهدی احمدکهنی در اسباب مختلف نمایش خود را به اجرا گذاشتند و بعد از پایان مرحله مقدماتی جایگاه آنها مشخص خواهد شد.

1929823

۷:۳۹: محمدرضا حمیدی، عضو تیم ملی ژیمناستیک کشورمان در پایان ۶ اسباب با ۷۴.۷۹۸ امتیاز در جایگاه چهارم ساب دیویژن یک دور مقدماتی رقابت‌های ژیمناستیک قرار گرفت، در پایان رقابت خود در میکسدزون گفت: 

"مسابقه امروز بد نبود. یک مقدار تایم های تمرینی که در تهران داشتیم با تایم های تمرین و مسابقه ما در هانگژو هماهنگ نبود. ما هم در دارحلقه شانس فینال داریم و هم در پرش خرک. انشالله دو نفر هم از قهرمانان قهرمانان ۶ اسباب شانس فینالیست شدن داریم."

۷:۴۷: محمدرضا خیرخواه سرمربی تیم‌ملی  ژیمناستیک در پایان مرحله مقدماتی گفت: "با اتفاقاتی که در این مرحله افتاد الفتی در پرش خرک صد در صد فینالیست است. کهنی با آن فرودی که آمد کمی شانس‌اش برای فینالیست شدن کم شد اما در مورد الفتی یک درصد هم شک ندارم."

٧:٥٦: در پایان ساب دیویژن ۱ از دور مقدماتی رقابت‌های ژیمناستیک بازی‌های آسیایی هانگژو که با حضور نمایندگان کره جنوبی، ایران، ویتنام و سریلانکا برگزار شد، در بخش انفرادی ۶ اسباب دو ژیمناست از کره جنوبی با امتیازهای ۸۱.۲۶۵ و ۷۹.۶۶۵ اول و دوم شدند و بعد از آنها محمدرضا خسرونژاد و محمدرضا حمیدی از ایران با امتیازهای ۷۵.۷۶۴ و ۷۵.۷۹۸ به ترتیب سوم و چهارم شدند. در این جدول ۹ ژیمناست حضور داشتند.

٧:٥٨: دو نماینده کشورمان برای حضور در فینال فینالیست‌های ۶ اسباب باید تا پایان رقابت‌های ساب دیویژن ۳ که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران تمام می‌شود منتظر بمانند.

1930106

۱۶:۲۰:مهدی الفتی با کسب نمره 14.566 و قرار گرفتن در رتبه دوم پرش خرک، توانست در رقابت با ژیمناست‌های قدرتمند آسیا به فینال این وسیله راه پیدا کند.

1930104

۱۷:۲۰: حضور محمدرضا خسرونژاد و محمدرضا حمیدی در فینال قهرمان قهرمانان ۶ اسباب.

1930105

۱۷:۲۵: در پایان دور مقدماتی رقابت‌های ژیمناستیک، محمدرضا خسرونژاد با امتیاز ۷۵.۷ در مکان دهم قرار گرفت و محمدرضا حمیدی با امتیاز ۷۴.۷ دوازدهم شد. به این ترتیب دو ژیمناست کشورمان در فینال فینالیست های ۶ اسباب که روز سه شنبه ۴ مهر برگزار می‌شود حضور خواهند داشت و با ۱۷ ژیمناست دیگر برای کسب مدال رقابت می‌کنند.


بولت فولادتنيس روى ميز

۸:۳۴: جدال تيم ملى تنيس روى ميز در مرحله دوم با ويتنام آغاز شده و در اولين ديدار اميرحسين هدايى به ميدان رفته است.

1929834

٩:٠٦: امیرحسین هدایی در اولین بازی تیم های ملی تنیس روی میز ایران و ویتنام برابر حريف خود به برترى ٣ بر يک رسید و ایران را پیش انداخت.

۹:۵۱: نوشاد عالمیان‌ دومین برد تنیس روی میز ایران را مقابل ویتنام با نتیجه ۳-۱ ثبت کرد.

1929844

۱۰:۰۴: نیما عالمیان سومین بازی را با نتیجه ۳-۰ به سود خود به پایان برد تا حکم برتری ایران را امضا کند.

1929849

۱۰:۰۶: بدین ترتیب تیم ملی تنیس روی میز ايران در چهارمین بازی خود در بازی های آسیایی هانگژو موفق شد ویتنام را ۳ بر صفر شکست داد.

۱۰:۰۷: تیم سه نفره ایران برای قطعى كردن مدال برنز  خود و صعود به نيمه نهايى عصر امروز با ژاپن روبرو خواهد شد.

ویدئو: 311573

١٤:٠٢: تيم ملى تنيس روى ميز ايران از ساعت ١٤ به وقت تهران كار خود را برابر ژاپن در مرحله یک چهارم پایانی آغاز کرد.

۱۵:۰۳: پیروزی بزرگ و فوق العاده نیما عالمیان مقابل هاریموتو نفر چهارم دنیا از ژاپن با نتیجه ۳-۲. حالا ایران یک گام به قطعی کردن مدال خود نزدیک تر شده است.

ویدئو: 311588
1929960

۱۵:۳۴: از آنجا تیم چین هم در حال رقابت مقابل سنگاپور است، سالن گوانشو مملو از جمعیت شده است. جالب اینکه تماشاگران چینی نیما عالمیان را در حین مسابقه با حریف ژاپنی به شدت تشویق کردند.

ویدئو: 311591

١٥:٥٥: برتری ۳ بر ۲ نوشاد عالمیان مقابل توگامی دارنده مدال برنز المپيک. ایران در آستانه پیروزی بزرگ:
 ایران ۲ - ژاپن صفر.

1929990

١٧:٠٦: پیروزی غرور آفرین تنیس روی میز ایران مقابل ژاپن، مدال برنز قطعی شد.

١٧:٠٨: تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی  مقابل تیم قدرتمند ژاپن ۳ بر صفر پیروز شد. 

1930098

١٧:١٢: سومین نماینده ایران امیرحسین هدایی با رنک ۱۳۰ بود که مقابل یوشیمورا با رنک ۷۹ دنیا قرار گرفت.
هدایی گیم اول را باخت، اما موفق شد گیم‌های دوم و سوم را به پیروزی برسد.
در گیم چهارم حریف ژاپنی پیروز شد تا کار به گیم پنجم کشیده شود.
گیم پایانی این بازی کاملا حساس و نزدیک دنبال شد و هدایی در حالی که عقب بود، در پایان موفق شد پیروز شود.

1930103

١٧:١٧: ایران با این برد به نیمه نهایی رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد. این مدال پس از ۶۵ سال دوباره کسب خواهد شد. 
در دوره گذشته نوشاد عالمیان توانسته در بخش انفرادی برنز بگیرد.

1930101
1930100
1930099
1930102

١٧:٢٩: در اتفاقى جالب تماشاگران چینی با شعار زنده باد ایران تیم ملی تنيس روى ميز ايران را مقابل ژاپن تشویق کردند.


بولت استقلال شطرنج

١٠:٣٧: سيدامين طباطبايي به عنوان اولين ملى پوش شطرنج ايران در بازى هاى آسيايى پشت نيز حاضر شد.

1929873

١٢:١٧: در مرحله اول سید محمدامین طباطبایی مقابل حریف مغولستانی خود پیروز شد. پرهام مقصودلو به تساوی رسید و مبینا علی‌نسب نیز مقابل حریف هندی شکست خورد.

١٢:٣٤: بدين ترتيب نمایندگان ایران در پایان مرحله اول مسابقات شطرنج بازی‌های آسیایی به یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی در بخش رپید دست یافتند.

١٢:٥٠: نتايج كامل شطرنج بازان ايرانى در دور نخست:

پرهام مقصودلو ۰.۵ - جودی ستیاکی از اندونزی ۰.۵

سید محمدامین طباطبایی ۱ - اردنه سوگار از مغولستان صفر

1929891

مبینا علی نسب صفر - هومپی کنرو از هند ۱

1929892

١٢:٥٧: مرحله دوم این مسابقات نیز هم اکنون آغاز شده است.

۱۳:۳۵: در مرحله دوم بخش رپید مقصودلو، طباطبایی و علی‌نسب هر سه توانستند مقابل حریفان خود به برتری برسند.

نتایج نمایندگان ایران در مرحله دوم:

پرهام مقصودلو ۱ - سانگ ریموند از چین تایپه صفر

1929890

سید محمدامین طباطبایی ۱ - پریاس مورو نوندرا از اندونزی صفر

مبینا علی نسب ۱ - سئو جیوون از کره‌جنوبی

۱۳:۳۷: راند سوم و چهارم این بخش فردا برگزار می‌شود.


بولت استقلالتنيس

١٠:٥٧: مشکات الزهرا صفی، تنها تنيسور زن ايرانى حاضر در مسابقات در برابر حريفى از چین تایپه به ميدان رفت.

1929875

13:01: مشکات الزهرا صفی، به مصاف حریف چین تایپه رفته بود، ست اول را با نتیجه ۶ بر صفر واگذار کرد و در حالی‌که در ست دوم با نتیجه ۴ بر صفر از حریفش عقب بود از ادامه مسابقه انصراف داد تا بازنده این دیدار لقب بگیرد و از گردونه مسابقات حذف شود.


بولت فولادووشو

١٥:٢٠: الهه منصوریان در وزن۵۲- کیلوگرم زنان به مصاف “الینا چائودهاری” از نپال رفت. نماینده ساندا زنان ايران با ارائه یک بازی حساب‌شده موفق شد با ناک‌اوت کردن حریف خود راهی مرحله بعدی این پیکارها شود.

1929972

‌١٥:٢٤: الهه منصوریان در مرحله بعدی (یک چهارم نهایی) باید روز ۴ مهرماه با “سامرن التاف” از پاکستان دیدار کند.

١٥:٢٩: شهربانو و سهيلا منصوريان، خواهران الهه نيز در سالن مشغول تشويق او بودند.

1929969

۱۶:۴۵: شجاع پناهی در مرحله نخست پیکارهای وزن ۶۰- کیلوگرم به مصاف “یوسف احمد” از یمن رفت و مقتدرانه مقابل حریف خود به برتری دست یافت و با ناک‌اوت او در راند دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

1930038

۱۶:۴۶: نماینده کشورمان در مرحله بعدی باید با برنده پیکار نپال و قرقیزستان دیدار کند.

1930039

۱۸:۰۹: محسن محمد سیفی دارنده ۳ مدال طلای بازی‌های آسیایی، در مرحله نخست وزن ۷۰-کیلوگرم مردان به مصاف گیچئول سونگ از کره‌جنوبی رفت‌ و با کسب برتری مقابل حریف خود راهی مرحله بعدی این پیکارها شد.

1930155

۱۸:۱۰: سیفی در مرحله بعدی با نماینده ترکمنستان مبارزه می‌کند. این دیدار چهارم مهرماه برگزار می‌شود.

۱۸:۳۹: یوسف صبری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ساندا مردان ایران به مصاف “شوخزود تاشپولاتوف” از قزاقستان رفت. صبری ضمن کسب برتری در این دیدار با ناک‌اوت کردن حریف خود، راهی مرحله بعدی این پیکارها شد.

1930156

۱۸:۴۵: نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ایران باید در دومین پیکار خود و‌ در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ورزشکاری از ازبکستان می‌رود.این دیدار فردا (دوشنبه -۳ مهرماه) برگزار می‌شود.


بولت استقلالبوکس

١٦:٣١: در نخستین روز از رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی 21 مبارزه بین 42 بوکسور در دو بخش مردان و زنان برگزار شد که علی حبیبی نژاد در وزن منهای 63/5 کیلوگرم در مبارزه شماره 18 امروز به مصاف سینسیری تایلندی رفت و در نهایت در راند اول 10بر9 در راند دوم 10 بر9 و در راند سوم با همین نتیجه باخت تا در مجموع با نتیجه 30بر27 بازنده این رویداد باشد.

1930037

١٦:٣٦: رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی در سالن بوکس تک رينگ استادیوم هانگژو برگزار می‌شود. دانیال شه بخش در 57، علی حبیبی نژاد در 63/5، سید شاهین موسوی در 80، طوفان شریفی در 92 و ایمان رمضانپور در مثبت 92 نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

دیدگاه‌ها