کد خبر : 1967613 | 02 مهر 1402 ساعت 09:55 | 30K بازدید | 14 دیدگاه

اگر از این ستاره انتقاد کنید، یعنی به هالند شک دارید!

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، معتقد است که انتقاد از چیرو ایموبیله شبیه شک داشتن به توانایی‌های ارلینگ هالند است.

اگر از این ستاره انتقاد کنید، یعنی به هالند شک دارید!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو شب گذشته در چارچوب رقابت‎های هفته پنجم فصل جدید سری آ به مصاف مونزا رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

تک گل لاتزیو در این بازی را ایموبیله و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد، هرچند تیمش نتوانست از این گل دفاع کند و سه امتیاز ارزشمند این بازی را با خود به خانه ببرد. 

این بازیکن از محبوبیت خاصی در بین هواداران لاتزیو برخوردار است اما بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که حضورش در تیم ملی ایتالیا بی‌دلیل است و بیشتر از توانایی‌هایش به او پرداخته شده است. 

1929211

ساری درباره ایموبیله به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« او هم مانند همه مهاجمان توانایی زدن 30 گل در هر فصل را دارد و همین باعث شده است که گل نزدنش در تنها چند بازی مردم را به شکل قابل توجهی شوکه کند اما این اتفاقی است که برای همه رخ می‌دهد. 

من فصل گذشته حتی در مقطعی شنیدم که از ارلینگ هالند به خاطر این که نتوانسته بود در چهار بازی متوالی برای منچسترسیتی گلزنی کند انتقاد می‌کردند اما او در آخر توانست 50 گل برای آنها به ثمر برساند. پس شرایط این دو بازیکن شبیه همدیگر است و انتقاد از او مثل شک داشتن به این ستاره سیتی است.

دیدگاه‌ها