کد خبر : 1967618 | 02 مهر 1402 ساعت 10:40 | 26.7K بازدید | 15 دیدگاه

تعجب از فاجعه یوونتوس: این تیم حال عادی نداشت!

شکست یوونتوس برابر ساسولو با اشتباه بازیکنان این تیم واکنش فوتبال‌دوستان و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت.

تعجب از فاجعه یوونتوس: این تیم حال عادی نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم فصل جدید سری آ ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 

عملکرد بد شزنی و همچنین اشتباه غیرعادی و غیرمنتظره فدریکو گاتی باعث شد که یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌های فصل رقم بخورد. او بدون این که حتی به پشت سر نگاهی کند، سعی کرد پاس رو به عقب را به دروازه‌بان بدهد. 

این در حالی بود که دروازه‌بان یووه در دروازه حضور نداشت و توپ به همین راحتی و در میان بهت و حیرت دیگر بازیکنان بانوی پیر و هواداران این تیم وارد دروازه شد تا آنها در شوک فرو بروند. 

1929676

یکی از کاربران با اشاره به این اشتباه عجیب در توییتر نوشت: «فدریکو گاتی شاید کمدی‌ترین گل به خودی که من در تمام طول عمرم دیده‌ام را به ثمر رساند. این باورنکردنی است. واقعا باورنکردنی است.»

کاربر دیگری هم در این باره اظهار داشت: «هاهاهاها. این چه کاری بود که گاتی انجام داد. این یووه حالت عادی ندارد!»

یوونتوس با این تساوی به 10 امتیاز از پنج بازی رسید و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی سری آ ایستاد و حالا باید منتظر نتایج سایر تیم‌ها باشد تا جایگاهش در پایان این هفته به صورت قطعی مشخص شود.

دیدگاه‌ها