کد خبر : 1967622 | 02 مهر 1402 ساعت 10:57 | 45K بازدید | 31 دیدگاه

مهمان غیرمنتظره رئال: مدیر شرکت اپل! (عکس)

فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، شب گذشته میزبان تیم کوک در مجموعه رئال مادرید سیتی بود.

مهمان غیرمنتظره رئال: مدیر شرکت اپل! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موزه افتخارات و مکانی که جام‌های متعدد رئال مادرید و خصوصا 14 جامی که این تیم در لیگ قهرمانان به دست آورده به محلی تماشایی برای دوستداران فوتبال تبدیل شده است. 

افراد بسیاری از سراسر دنیا که بسیاری از آنها حتی هواداران رئال نیستند هم سالانه به این موزه که در رئال مادرید سیتی واقع شده سر می‌زنند تا بازدیدی از آن داشته باشند و افتخارات پر شمار این باشگاه اسپانیایی را از نزدیک ببینند. 

در بین آن‌ها افراد سرشناسی هم که ارتباطی با حوزه ورزش فوتبال ندارند در این مجموعه دیده می‌شوند که حضورشان همیشه برای هواداران رئال و دیگر فوتبال‌دوستان جذاب است و با استقبال خاصی از سوی باشگاه روبرو می‌شود. 

تیم کوک که مدیر شرکت بزرگ و سرشناس اپل است، روز گذشته راهی رئال مادرید سیتی شد و با استقبالی ویژه از سوی رییس این باشگاه و همچنین بازیکنان این تیم روبرو شد.

1929876

او این فرصت را پیدا کرد که در تمرینات رئال مادرید هم حضور پیدا کند و چند دقیقه با بازیکنان این تیم و همچنین کارلو آنچلوتی صحبتی داشته باشد و عکسی هم به یادگار در کنار ستاره‌های رئال گرفت. 

همچنین پرز پیراهن اول این فصل رئال را با شماره یک و نام تیم کوک روی آن به مدیر شرکت اپل اهدا کرد تا ادای احترام خاصی به حضور او در مادرید و در مجموعه رئال مادرید سیتی داشته باشد.

دیدگاه‌ها