کد خبر : 1967626 | 02 مهر 1402 ساعت 11:48 | 39.8K بازدید | 23 دیدگاه

ادعای عجیب: پاسخ منفی کلوپ به پیشنهاد رسمی!

یورگن کلوپ، سرمربی فعلی لیورپول، حاضر نشد هدایت تیم ملی آلمان را برای یورو 2024 قبول کند.

ادعای عجیب: پاسخ منفی کلوپ به پیشنهاد رسمی!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران فدراسیون فوتبال آلمان پس از برکناری هانسی فلیک به صورت جدی به دنبال جذب جانشینی جذاب و شایسته برای او بودند. 

آنها قصد داشتند در سریع‌ترین زمان ممکن سرمربی جدید تیم ملی آلمان را معرفی کنند تا بتواند در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر روی نیمکت این تیم بنشیند و در فاصله کمی که تا شروع یورو باقی مانده با تیمش آشنا شود. 

گزینه‌های بسیاری به عنوان سرمربی احتمالی این تیم معرفی شده بود اما آنها در نهایت تصمیم گرفتند یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی جدید آلمان معرفی کنند و قراردادی 10 ماهه تا پایان یورو 2024 با او به امضا رساندند. 

1913303

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که مدیران این فدراسیون با کلوپ هم تماس گرفته و پیشنهادی رسمی برای همکاری با او ارائه کرده بودند که با پاسخ منفی این مربی آلمانی روبرو شد. 

پیش از این گفته شده بود که سرمربی لیورپول هم در بین گزینه‌ها قرار داشته اما صحبتی از تماس با او ارائه پیشنهاد نشده بود اما حالا دیلی میل این خبر را فاش کرده و به نظر می‌رسد که کلوپ حاضر به پذیرش این ریسک برای نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که به میزبانی آلمان هم برگزار می‌شود نشده است.

دیدگاه‌ها