کد خبر : 1967677 | 02 مهر 1402 ساعت 15:25 | 42.8K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره ناکام لیگ عربستان به لندن می‌رود

تاتنهام می‌خواهد پس از ناکامی در فصل نقل و انتقالات تابستانی، از حفره‌های قانونی لیگ برتر عربستان برای جذب دیه‌گو ژوتا استفاده کند.

ستاره ناکام لیگ عربستان به لندن می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، وینگر پرتغالی 24 ساله تابستان امسال به الاتحاد پیوست اما نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم پیدا کند. تاتنهام هم ایوان پریشیچ را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اختیار ندارد و از آنجا که آنگه پوستکوگلو پس از دوران موفقیت آمیزشان در سلتیک، ژوتا را به خوبی می‌شناسند، قصد دارد او را به عنوان جانشین ستاره کروات تیمش به خدمت بگیرد. ژوتا با 25 میلیون پوند به الاتحاد پیوست اما آنها فقط 8 بازیکن خارجی می‌توانند در ترکیب داشته باشند و او کسی است که کنار گذاشته شد. این بدان معناست که ژوتا 24 ساله، فقط می تواند دقایق محدودی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. وکلای او از تیم عربستانی خواسته اند تا قرارداد او را فسخ کنند که این درخواست رد شد. 

نونو اسپیریتو سانتو،‌سرمربی الاتحاد، می‌خواهد بازیکن پرتغالی را برای مدت طولانی نگه دارد و می‌گوید این موضوع یک "مسئله داخلی" و قابل حل است. با این وجود، ژوتا گزینه های خود را در ژانویه بررسی خواهد کرد. به خصوص که او ارتباط حرفه‌ای خوبی با سرمربی تاتنهام دارد.

1929968

ژوتا در مورد اینکه مورد علاقه سرمربی تاتنهام قرار دارد گفت: "او کسی است که به من فرصتی برای زندگی داد، هرگز اعتقاد به فلسفه خود را از دست نداد و دورانی خوبی را رقم زد. من برای همیشه و برای هر لحظه سپاسگزار او خواهم بود. "
از آنجایی که پریشیچ کل فصل را از دست خواهد داد، ممکن است برای جبران جای خالی‌اش، ژوتا و پوستکوگلو مذاکراتی را انجام دهند. سرمربی استرالیایی در مورد از دست دادن پریشیچ قبل از دربی شمال لندن گفت: "این برای ما ناامید کننده است زیرا او واقعاً بخش مهمی از کاری است که ما تاکنون انجام داده ایم."

دیدگاه‌ها