کد خبر : 1967679 | 02 مهر 1402 ساعت 15:30 | 34.6K بازدید | 37 دیدگاه

ضیافت ناهار پرز با دشمن شماره یک!

فلورنتینو پرز با وجود اختلافات شدید بین رئال و اتلتیکو امروز در ضیافت ناهار باشگاه اتلتیکو حضور یافته است.

ضیافت ناهار پرز با دشمن شماره یک!

به گزارش "ورزش سه"، یک دربی دیگر و یک ضیافت ناهار دیگر. امشب اتلتیکو در متروپولیتانو میزبان رئال است در حالی که رابطه دو باشگاه در بدترین شرایط خود در چند دهه اخیر است. 

دو باشگاه حداقل برای 15 سال ارتباط خوبی داشتند تا جایی که بر اساس پیمانی نانوشته هرگز از یکدیگر حتی در سطح تیم‌های پایه بازیکن نگرفتند اما در چند سال اخیر ورق کاملا برگشت و این با حمله اتلتیکو به چند بازیکن آکادمی رئال مادرید شروع شد که با پاسخ قاطع رئال نیز روبرو شد.

1929971

کنار کشیدن اتلتیکو از سوپرلیگ اروپا و سپس بیانیه‌های تند این باشگاه علیه رئال و اتهامات تند در مورد حمایت داوران از رئال، باعث شد رابطه دو همسایه تیره تر از قبل نیز شود.

1927532

طبق گزارش مارکا، علی رغم اختلافات اخیر، پرز دعوت ضیافت ناهار انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، را قبول کرده و امروز در رستوران دی‌ماریا مادرید حاضر شده است. 

دو مدیر یکدیگر را ساعاتی بعد در جایگاه VIP متروپولیتانو نیز ملاقات خواهند کرد در حالی که چشم دیدن یکدیگر را ندارند. برای سال ها بارسا دشمن شماره یک رئال بود ولی حالا به جرات می توان گفت اتلتیکو جای بارسا را گرفته است. رئال و بارسا حداقل به خاطر سوپرلیگ ارتباطی تقریبا خوب با یکدیگر دارند.

دیدگاه‌ها