کد خبر : 1967698 | 02 مهر 1402 ساعت 16:35 | 58.6K بازدید | 17 دیدگاه

دوری طولانی مدت آرناتوویچ

اینزاگی خبر تلخ اینتر را تایید کرد

سیمونه اینزاگی در نشست خبری پس از بازی با امپولی تایید کرد که مارکو آرناتوویچ را به دلیل مصدومیت برای طولانی مدت در اختیار نخواهند داشت.

اینزاگی خبر تلخ اینتر را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی نگران است که مارکو آرناوتوویچ برای مدتی طولانی مصدوم باشد و گفت که دوست دارد اینتر پس از پیروزی 1-0 خارج از خانه مقابل امپولی، کار حریفان را زودتر تمام کنند.

شکست دادن امپولی با مربی جدید اورلیو آندراتزولی سخت‌تر از آن چیزی بود که انتظار می‌رفت، و به لطف شوت مهارنشدنی دیمارکو رقم خورد. نراتزوری به رکورد 100 درصدی خود در سری آ ادامه داد و پس از فصل‌های 20-2019، 16-2015 و 67-1966، برای چهارمین بار در تاریخ خود در پنج بازی متوالی ابتدایی پیروز شد.

1930012

لحظه تلخ برای اینتر در پایان به وجود آمد؛ زمانی که مارکو آرناوتوویچ به دلیل کشیدگی مشکوک همسترینگ به زمین افتاد.

اینزاگی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «این خبر منفی روز برای اینتر است زیرا آرناتوویچ در عضله خود احساس درد کرد و ما او را برای مدتی طولانی از دست خواهیم داد. حیف؛ او بازیکن بسیار مهمی است و به خوبی با تیم وفق پیدا کرده بود.»

اینزاگی در مورد رکورد بردهای متوالی با اینتر گفت: «در مورد افتخار شخصی من خیلی علاقه مند نیستم و بیشتر تمرکزم روی موفقیت تیمی است. ما مقابل امپولی قرار گرفتیم که اولین بازی خود را با مربی جدید انجام می داد و مصمم بود اوضاع را تغییر دهد. معتقدم باید کار حریف را با توجه موقعیت‌هایی که داشتیم، زودتر تمام می کردیم، در پایان بازی کمی مضطرب شدیم، مخصوصاً با مصدومیت آرناتوویچ که ما را 10 نفره کرد.»

1930014

می‌گویند اینتر در بازی‌های بزرگ بهتر از دیدارهای معمولی لیگ بازی می‌کند، گویی به انگیزه اضافی نیاز دارد. اینزاگی در این مورد گفت: «همه بازی های لیگ سخت است و حریف ساده نداریم. علی‌رغم مشکلات امپولی، این مسابقه آسانی نبود، اما احتمالاً باید در زدن گل دوم مصمم‌تر می‌بودیم زیرا در دقایق پایانی هر اتفاقی ممکن بود، رخ دهد.»

سیستم چرخشی و اهمیت لائوتارو و هاکان برای اینتر: «آنها دو بازیکن بسیار مهم برای ما هستند، اما چالهان اوغلو برابر سوسیداد بازی نکرده بود و نیاز به تعویض نداشت. لائوتارو 65 دقیقه خوب بازی کرد و سپس من آرناوتوویچ را وارد بازی کردم. ما بازیکنان زیادی در ترکیب داریم، بنابراین باید از این تعدد بازیکن به عنوان یک فرصت و نه یک مشکل استفاده کنیم.»

اینزاگی در فصل گذشته منتقدان زیادی داشت که پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، لحن خود را تغییر دادند، اما او نه تحت تأثیر انتقادات قرار گرفت و نه از تمجیدهایی که اکنون دریافت می کند، مغرور شده است: «من همیشه روی کارم متمرکز هستم. در فوتبال طبیعی است که قضاوت روی شما از یک بازی به بازی دیگر خیلی تغییر می کند، اما من و کادرم می دانیم که در فصل های قبل چه کردیم و هنوز چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. بازی ها بسیار فشرده برگزار می شود و باید تا حد امکان انرژی بدنی و روحی را ریکاوری کنیم.»

دیدگاه‌ها