کد خبر : 1967706 | 02 مهر 1402 ساعت 17:03 | 101.5K بازدید | 83 دیدگاه

بازی کنارش باور نکردنی بود

به عمرم بازیکنی مثل رونالدو ندیده‌ام

چیچاریتو بازی کنار رونالدو در رئال را باور نکردنی توصیف کرد و گفت بازیکنی مثل او در فوتبال ندیده است.

به عمرم بازیکنی مثل رونالدو ندیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، خاویر هرناندز (چیچاریتو) در طول دوران حضورش در منچستریونایتد و به ویژه در رئال مادرید فرصت بازی در کنار بهترین فوتبالیست‌های جهان را داشت. در رئال او در رختکن کنار چهره‌هایی مانند کریم بنزما، کیلور ناواس، خامس و.... حضور داشت. اما برای او هیچ کدام به اندازه کریستیانو رونالدو مهم نیستند.

1930044

این بازیکن مکزیکی در سال 2014 قرضی از یونایتد به تیم رئال پیوست و در مدت حضورش در سانتیاگو برنابئو 33 بازی انجام داد و 9 گل به ثمر رساند که یکی از آنها در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید با پاس رونالدو بود که رئال را به نیمه نهایی برد.

چیچاریتو در مورد رابطه خود با کریستیانو رونالدو چه در داخل و چه خارج از زمین صحبت کرد و اینکه چگونه او را به عنوان هم تیمی در بهترین لحظه دوران حرفه‌ای خود داشت.

او دراین رابطه گفت: «جدای از احترام و تحسینی که من همیشه برای رونالدو قائلم، باید بگویم اینکه با او هم تیمی بودم به جای اینکه مقابلش بازی کنم، حسی باورنکردنی داشت. همه می‌دانند من از چه چیزی صحبت می‌کنم. رونالدو تاثیری خارق العاده روی تیم داشت و در رختکن و بیرون رختکن یک رهبر واقعی بود. او شخصیتی پیچیده داشت و من هرگز بازیکنی مثل او ندیده‌ام.»

دیدگاه‌ها