کد خبر : 1967716 | 02 مهر 1402 ساعت 17:34 | 115.3K بازدید | 14 دیدگاه

کسب سهمیه المپیک با درد بازو (عکس)

مهدی محسن نژاد، کشتی‌گیر وزن 60 کیلو ایران، سهمیه المپیک را در گام آخر به دست آورد.

کسب سهمیه المپیک با درد بازو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی که وزن المپیکی است، مهدی محسن نژاد بعد از استراحت دور اول و شکست حریف آمریکایی خود در دور دوم در کشتی سخت و نفس گیر موفق شد سئونگ هاک کیم از کره را شکست دهد.

او در مرحله یک چهارم به مصاف حریف آلمانی خود کرامر که حریف روسی را شکست داده بود، رفت و او را هم شکست داد تا در مرحله نیمه نهایی برای کسب مستقیم سهمیه المپیک و رسیدن به فینال به مصاف ژولومان شارشنبکوف کشتی گیر مطرح قرفیزستانی و قهرمان جهان برود و در نهایت در برابر او شکست بخورد.

ویدئو: 311529

محسن نژاد که فینال را از دست داده بود در دیدار رده بندی برابر با باهراموف از ازبکستان کشتی را در حالی که در شروع رقابت کتفش آسیب دید واگذار کرد تا برای رسیدن به المپیک با دست آسیب دیده به مبارزه آخر برسد.

محسن نژاد که تورنمنت خوبی سپری کرده بود و در یک قدمی فینال به قهرمان سابق جهان در رقابتی نزدیک باخته بود و دیدار رده بندی را هم با کتف آسیب دیده به حریف ازبکی واگذار کرده بود، با همین درد و آسیب بالاخره موفق شد با پیروزی مقابل گئورگ قریبیان سهمیه المپیک را در وزن ۶۰ کیلوگرم کسب کند تا رقابت‌های جهانی را علیرغم کشتی‌های خوبش با کسب سهمیه به پایان برساند.

دیدگاه‌ها