کد خبر : 1967727 | 02 مهر 1402 ساعت 18:09 | 25.9K بازدید | 12 دیدگاه

هیچ چیز برای چلسی درست پیش نمی‌رود

مدافع فرانسوی پوچتینو را به اخراج نزدیک‌تر کرد (عکس)

مالو گوستو، مدافع فرانسوی چلسی، در اوایل نیمه دوم دیدار مقابل استون‌ویلا از زمین اخراج شد تا امیدهای چلسی برای پیروزی در این بازی خانگی کم‌رنگ‌تر شود.

مدافع فرانسوی پوچتینو را به اخراج نزدیک‌تر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که به دلیل کسب نتایج ضعیف در شروع فصل جدید بار دیگر با بحران مواجه شده و سرمربی جدیدش مائوریسیو پوچتینو مثل مربیان فصل گذشته تحت فشار قرار گرفته است امشب امیدوار بود با پیروزی مقابل استون‌ویلا در استمفوردبریج دست‌کم موقتا از زیر فشار خارج شود.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید هر چند آبی‌های لندن در این نیمه یک بار دروازه تیم اونای امری را باز کردند که این گل به درستی آفساید تشخیص داده شده و ملغی شد.

در نیمه دوم درحالیکه سیزده دقیقه از شروع بازی در این نیمه گذشته بود چلسی آخرین امیدهایش برای پیروزی را هم از دست رفته دید چرا که با اخراج مالو گوستو باید بیش از نیم ساعت باقی‌مانده را 10 نفره دنبال می‌کرد.

1930094

مالو گوستو، دفاع راست فرانسوی، که امسال تابستان بعد از یک دوره قرضی در لیون به چلسی بازگشته در یک صحنه با کف کفش‌هایش ساق پای دینیه را هدف گرفت. داور ابتدا به او کارت زرد نشان داد ولی بعد از بررسی با وی‌ای‌آر مجازات او سخت‌تر شد و گوستو کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید.

1930093

پوچتینو حالا در حدود سی دقیقه باقی مانده باید 10 نفره مقابل تیم اونای امری بازی کند و در این شرایط حتی شاید نتیجه تساوی برای آبی‌ها نتیجه قابل قبولی باشد.

1930095

دیدگاه‌ها