کد خبر : 1967738 | 02 مهر 1402 ساعت 18:34 | 95.8K بازدید | 12 دیدگاه

بدبیاری بزرگ خریدی که جانشین طارمی شد!

مارکو آرناوتوویچ، مهاجم اینتر، در جریان بازی مقابل امپولی به شدت مصدوم شد.

بدبیاری بزرگ خریدی که جانشین طارمی شد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد اینتر اولین مصدومیت جدی یکی از بازیکنان تیم خود در این فصل را تجربه خواهد کرد، زیرا مارکو آرناوتوویچ در جریان پیروزی 1-0 خارج از خانه مقابل امپولی به دلیل کشیدگی همسترینگ به روی زمین افتاد و وضعیتش اصلا خوب به نظر نمی‌رسید. این بازیکن کهنه کار کمی بعد از گلزنی فدریکو دی مارکو که برتری تیم را در استادیوم کاستلانی تثبیت کرد، به عنوان بازیکن تعویضی از نیمکت به زمین آمد.

این بازیکن اتریشی در حال دویدن در امتداد خط افقی زمین بود که ناگهان از پشت ران چپ خود را گرفت و  بالا کشید و به نظر می‌رسید که درد بسیار زیادی را تحمل می‌کند و شروع به اشک ریختن کرد.

1930124

هنگامی که او از زمین بازی خارج شد، کادر پزشکی به وضعیت او رسیدگی کردند و هم تیمی‌هایش  هم از روی نیمکت مثل لائوتارو مارتینز برای دلجویی از این مهاجم به سوی او رفتند.

باید دید او برای چه مدتی از میادین دور خواهد بود، اما این واقعیت که او به طرز ناگهانی عضله خود را گرفت، حداقل چهار تا شش هفته دوری از میادین را نشان می‌دهد.

این بازیکن 34 ساله از زمان انتقالش از بولونیا در ماه آگوست تاکنون در هر پنج بازی رسمی اینتر در این فصل حضور داشته است.
اینتر پیش از به خدمت گرفتن آرناتوویچ، برای خرید مهدی طارمی اقدام کرده بود اما قیمت درخواستی پورتو باعث شد تا از انجام این انتقال منصرف شود.

دیدگاه‌ها