کد خبر : 1967740 | 02 مهر 1402 ساعت 18:47 | 14.1K بازدید | 51 دیدگاه

رستاخیز لیورپول، کاش در چمپیونزلیگ بودید

لیورپول 3-1 وستهم: حالا دیگر مدعی جدی‌اند!

لیورپول در هفته ششم لیگ برتر در خانه‌اش موفق شد وستهم را 3-1 شکست بدهد تا به فاصله دو امتیازی منچسترسیتی صدرنشین برسد.

لیورپول 3-1 وستهم: حالا دیگر مدعی جدی‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در آنفیلد موفق شد با ارائه یک بازی برتر وستهم را با گل‌های محمد صلاح، داروین نونیز و دیوگو ژوتا با نتیجه 3-1 شکست دهد. شاگردان کلوپ با پنالتی صلاح از حریف پیش افتادند ولی جرود بوون نیمه اول را با تساوی به پایان رساند. در نیمه دوم نونیز و ژوتا دو بار گلزنی کردند تا بازی با برتری قرمزها به پایان برسد.

ویدئو: 311620

دقیقه 16 کار خودش را کرد. نونیز از نزدیک به یک‌سوم دفاعی لیورپول توپ را گرفت و در کانال سمت چپ لوئیس دیاز را راه انداخت. ستاره کلمبیایی با توپ پیشروی کرده و وقتی متوجه رسیدن نونیز به محوطه جریمه شد پاسی برای او ارسال کرد. پاس اما به پشت پای نونیز برخورد کرد اما صلاح توپ برگشتی را گرفت و در حالیکه برای شوت زدن آماده می‌شد توسط دفاع وستهم با خطا سرنگون شد. داور بدون تعلل نقطه پنالتی را نشان داد. محمد صلاح خودش پشت این توپ ایستاد و با آرامش کامل درحالیکه دروازه‌بان وستهم جهت پنالتی را اشتباه تشخیص داده بود توانست توپ را با حداکثر قدرت به قسمت میانی و بالای دروازه بدوزد.

1930130
1930131

حدود بیست دقیقه بود لوئیس دیاز لحظات سختی برای آرئولا دروازه‌بان وستهم رقم زد و توپ برگشتی این دروازه‌بان را در موقعیتی خوب به صلاح رساند اما ستاره مصری نتوانست ضربه خوبی بزند و توپش از کنار دروازه آرئولا بیرون رفت.

جرود بوون که در دقیقه 40 وستهمی‌ها معتقد بودند مک‌آلیستر روی او مرتکب خطای پنالتی شده دو دقیقه بعد دروازه را باز کرد. ولادیمیر کوفال سانتر کات‌داری ارسال کرد و فن‌دایک نتوانست واکنش مناسبی در دفع توپ داشته باشد تا ضربه بوون وارد دروازه آلیسون شود.

1930132

نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند. لیورپولی‌ها که در نیمه اول برتری محسوسی داشتند از این نتیجه راضی به نظر نمی‌رسیدند.

چند دقیقه بعد از شروع نیمه دوم در شلوغی نزدیک به محوطه جریمه وستهم صلاح توپ را به نونیز رساند. او چرخید ولی ضربه‌اش ناامیدکننده بود و با اختلاف زیاد بیرون رفت.

در دقیقه 60 بازی امروز مقابل وستهم توپ در بیرون محوطه جریمه این تیم به الکسیس مک‌آلسیتر رسید. او که تحت فشار نبود با آرامش یک پاس تماشایی به پشت مدافعان ارسال کرد و داروین نونیز با یک والی دیدنی و سرضرب توپ را وارد دروازه آرئولا کرد تا سومین گل فصل را در لیگ برتر برای قرمزها به ثمر برساند.

1930133
1930134

حملات لیورپولی‌ها حتی بعد از پیش افتادن ادامه داشت و در دقایق 62 و 66 آرئولا با واکنش‌هایی خوب مانع از گلزنی لوئیس دیاز و صلاح شد.

در دقیقه 85 لیورپولی‌ها به گل سوم رسیدند. کرنر ارسالی رابرتسون نزدیک به خط محوطه جریمه وستهم با ضربه سر چکشی فن‌دایک روی پای دیوگو ژوتا قرار گرفت تا او با ضربه‌ای دقیق اختلاف را برای لیورپولی‌ها به دو گل برساند.

1930135

بازی در نهایت با پیروزی 3-1 لیورپول به پایان رسید تا 16 امتیازی شده و با اختلاف دو امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها