کد خبر : 1967770 | 03 مهر 1402 ساعت 03:20 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره تیم ملی مقابل مغول‌ها: چپ پا با ثبات

حسین گودرزی در ادامه مسیر رو به رشد در دیدار مقابل مغولستان هم درخشان ظاهر شد.

ستاره تیم ملی مقابل مغول‌ها: چپ پا با ثبات

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع کناری تیم ملی در بازی‌های اخیر یکی از با ثبات‌ترین و آماده‌ترین بازیکنان امید بوده است.

مدافع شمس آذر قزوین پیش از شروع مسابقات مقدماتی المپیک و هانگژو عملکرد خوبی در تیم ملی داشت و در مسابقات اخیر فرم خود را حفظ کرده و همواره به عنوان بازیکن ثابت و بدون جانشین برای تیم ملی به میدان رفته است.

1930206

او در دو بازی قبلی تیم ملی نقش دیگری داشت و بیشتر در فاز دفاعی حضور داشت تا امیر جعفری آزادانه‌تر در حملات شرکت کند اما در این بازی با توجه به ضعف تیم مغولستان و پس از آن ده نفره شدن آنها حضور ثابت و پررنگی در حملات ایران داشت.

دیدار مقابل مغولستان یکی از بهترین بازی‌های این بازیکن بود، 2 گل ایران با پاس او به ثبت رسید، حتی اگر کمی خوش شانس‌تر بود و محمد عمری برای گلزنی عطش زیادی نداشت پای او در این بازی به گلزنی هم باز می‌شد. ارسال زمینی گودرزی با دخالت آریا برزگر همراه شد اما تاثیری روی توپ نداشت و دروازه‌بان حریف در مهار توپ اشتباه کرد که توپ در آستانه عبور از خط دروازه بود که عمری با تکل بلند گل را به نام خود ثبت کرد تا یک پاس گل دیگر به نام گودرزی ثبت شود. او در بازی‌های مقدماتی المپیک و پیش از آن در فینال غرب آسیا برای ایران گلزنی کرده بود.

گودرزی یکی از بازیکنانی است که با توجه به سن و سال پایین فیزیک مناسبی دارد و اندام ورزیده و قدرتمندی دارد و همین باعث می‌شود در جنگ‌های تن به تن اغلب برنده باشد، ثبات در کیفیت یکی دیگر از قابلیت‌های اصلی او بوده تا رضا عنایتی برای او نتواند جانشینی در نظر بگیرد و در نقش‌های مختلف برای تیم ملی او را به میدان بفرستد.

دیدگاه‌ها