کد خبر : 1967774 | 02 مهر 1402 ساعت 20:54 | 27.2K بازدید | 32 دیدگاه

جنجال دربی لندن: این مگه پنالتیه (عکس)

در دربی شمال لندن و بازی آرسنال مقابل تاتنهام از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، آرسنال در دقیقه ۵۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این تصمیم داور خشم هواداران لیگ برتر را برانگیخت.

جنجال دربی لندن: این مگه پنالتیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه بازی آرسنال-تاتنهام در نیمه دوم با نتیجه ۱-۱ در جریان بود در دقیقه ۵۳، پس از اینکه ضربه بن وایت در محوطه جریمه و مقابل دروازه به دست کریستین رومرو برخورد کرد، داور پس از بازبینی صحنه و مشورت با کمک داور ویدئویی، اعلام پنالتی کرد و بوکایو ساکا موفق شد گل دوم آرسنال را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

با این حال، هواداران با تصمیم داور برای اعلام پنالتی مخالفت کرده‌اند، زیرا توپ از نقطه کور و فاصله بسیار نزدیک به دست رومرو برخورد می‌کند.

یکی از کابران فضای مجازی در توییتر نوشته است: «پنالتی بسیار سخت‌گیرانه بود. بنظر می‌رسد داور به دنبال فرصتی برای گرفتن پنالتی بود.»

1930214

در حالی که کاربر دیگری نوشت: «کمک داور ویدئویی باعث عصبانیت من شده است. چگونه صحنه گارناچو در مقابل رومرو که قطعا بدتر بود پنالتی اعلام نشد.»

گری نویل هم در مورد این صحنه توضیح داد: «به عنوان یک مدافع دوست ندارم کاری علیه من انجام شود. واضح است که توپ به دست او برخورد کرد اما بنظر من چیز غیرطبیعی‌ای در مورد آن وجود ندارد. وقتی آن را ۲۵ بار بازبینی و چک می‌کنند، مشخص است که مطمئن نیستند. بازوی او پایین است بنابراین برای من پنالتی نیست.»

1930213

یکی از هواداران درباره این تصمیم نوشت: «رومرو دستش را کجا بگذارد؟ اگر با دست راست توپ را دفع می‌کرد منطقی بود اما توپ به دست چپ او برخورد کرد. مسخره است.»

در حالی که بسیاری از هواداران بر این باور بودند که داور بازی تصمیم نادرستی گرفته است، یکی از کاربران توییتر معتقد بود که این یک پنالتی واضح است، اما اشاره می‌کند که باید قوانین هند را کمی واضح‌‌ و روشن‌تر توضیح دهند.

در وضعیتی که آرسنال با پنالتی ساکا ۲-۱ جلو افتاده بود، تاتنهام موفق شد با گل سون بازی را مساوی کند و یک امتیاز ارزشمند بدست آورد.

دیدگاه‌ها