کد خبر : 1967778 | 02 مهر 1402 ساعت 21:18 | 38.7K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره نیمکت‌نشین آرسنال بازیگر شد! (عکس)

گری نویل، مفسر اسکای اسپورت و اسطوره منچستریونایتد، به آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال به دلیل واکنش او به سیو داوید رایا کنایه زد.

ستاره نیمکت‌نشین آرسنال بازیگر شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گریل نویل بعد از دیدن واکنش‌های آرون رمزدیل به سیوهای داوید رایا، به شوخی می‌گوید که او می‌تواند بازیگر خوبی شود.

توپچی‌ها در دربی شمال لندن از رقیب سرسخت خود در امارات استقبال کردند و میکل آرتتا، سرمربی تیم ترجیح داد رایا را به عنوان دروازه‌بان مورد نظر خود در ترکیب حفظ کند و رمزدیل بازی را از روی نیمکت تماشا کند. در اواسط نیمه اول، رایا یک واکنش شگفت‌انگیز انجام داد تا برنان جانسون را در گلزنی ناکام بگذارد.

توپ به مهاجم سابق ناتینگهام فارست رسید، که او تلاش خود را برای گلزنی انجام داد و همانطور که به نظر می‌رسید توپ قرار است وارد دروازه شود، رایا درست قبل از عبور توپ از خط، آن را با دست دور کرد. این واکنش تشویق همه در داخل امارات -از جمله رمزدیل- را به همراه داشت.

ویدئو: 311617

دروازه‌بان نیمکت نشین آرسنال دستانش را به بالای سرش برد و برای داوید رایا دست زد، که واکنش نویل را به همراه داشت.
نویل درباره واکنش رایا می‌گوید: «وقتی به آن صحنه نگاه می‌کنید انتظار دارید توپ از خط رد شود اما رایا سر می‌رسد و مانع می‌شود.

آرون رمزدیل باید به چه چیزی فکر کند؟ دستانش را پشت سرش می‌آورد و دست می‌زند.»

1930233

در اواسط ارزیابی، دوربین‌ها رمزدیل را در حال دست زدن نشان دادند که نویل به شوخی گفت: «او می‌گوید آفرین رفیق. رمزدیل یا یک فرد با ذهنیت برتر است یا یک بازیگر خوب!»

آرتتا در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود با سوالات زیادی در مورد وضعیت دروازه‌بانی آرسنال مواجه شد و چگونگی واکنش رمزدیل به حذف شدنش از ترکیب اصلی را روشن کرد. او مدعی شد: «من ناامیدی او را درک می‌کنم. این برای هر بازیکنی بسیار سخت است.»

1930234

در هر حال، در این مقطع از فصل بسیار روشن است که رایا دروازه‌بان اول آرسنال است، اما با توجه به اینکه توپچی‌ها در چهار جام رقابت می‌کنند، مطمئنا رمزدیل دقایق بیشتری را در ادامه فصل بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها