کد خبر : 1967783 | 02 مهر 1402 ساعت 21:39 | 12.4K بازدید | 6 دیدگاه

توقف ناپولی: اسپالتی بود که این تیم را قهرمان کرد

ناپولی، قهرمان فصل گذشته سری آ امشب در خانه بولونیا به میدان رفت و نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاورد.

توقف ناپولی: اسپالتی بود که این تیم را قهرمان کرد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امسال در هفته‌های سپری شده از سری آ نشانی از ناپولی فصل گذشته که قهرمانی را با اقتدار به دست آورده بود ندارد. تیم شهر ناپل تا پیش از بازی امشب مقابل بولونیا 7 امتیاز داشت و امشب با بولونیا به تساوی 0-0 رسید تا رتبه‌ای بهتر از هفتمی در اختیار نداشته باشد.

ناپولی که به عنوان عنوان قهرمانی سری آ دو بازی قبلی خود در فصل جدید را با پیروزی پشت سر نگذاشته بود امیدوار بود امشب در خانه بولونیا سه امتیاز را به دست بیاورد تا نشان دهد امسال هم می‌خواهد یکی از مدعیان باشد.

ویدئو: 311632

ناپولی در دقیقه 5 تا یک قدمی باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما ضربه ویکتور اوسیمن که از دروازه‌بان هم گذشته بود به تیر دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی به کوارتسخلیا رسید و او بهترین موقعیت را برای گلزنی داشت اما این وینگر گرجی به شکلی عجیب و ناامیدکننده توپ را به بیرون زد.

بولونیا که قدرت لازم برای فشار آوردن برای ناپولی را نداشت و بازیکنان تیم مهمان هم نمی‌توانستند در نیمه اول به جز موقعیت خوب دقایق ابتدایی موقعیت‌هایی خطرناک روی دروازه بولونیا خلق کنند. نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم هم کیفیت بازی تفاوت چندانی با آنچه در نیمه اول دیده بودیم نداشت. بازی سرد و بی روح دو تیم تا دقیقه 70 ادامه داشت.

ناپولی در دقیقه 71 فرصت درخشانی به دست آورد تا قفل دروازه‌ها را باز کند. کوارتخسلیا پاس زلینسکی را دریافت کرد و وارد محوطه جریمه شد. او اوسیمن را پیدا کرد و ستاره نیجریه‌ای را صاحب توپ کرد اما کالافیوری از بولونیا که تعادلش را از دست داده بود به او برخورد کرد و اوسیمن نقش زمین شد. داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد.

1930252

ویکتور اوسیمن خودش پشت توپ ایستاد. درحالیکه هواداران ناپولی مطمئن بودند ستاره گلزن‌شان این موقعیت را از دست نمی‌دهد او حتی با اینکه دروازه‌بان را فریب داد ولی توپش را از کنار دروازه بیرون زد تا امیدهای ناپولی یک بار دیگر از دست برود

1930251

بازی همانطور که در اکثر دقایق بدون موقعیت خاصی ادامه داشت در دقایق باقی‌مانده بعد از پنالتی ناپولی هم به همین شکل ادامه پیدا کرد تا در نهایت دو تیم با تساوی 0-0 به کارشان پایان داده و امتیازها را تقسیم کنند.

1930250

ناپولی در حال حاضر از پنج بازی خود در سری آ 8 امتیازی است و در رتبه هفتم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها