کد خبر : 1967791 | 02 مهر 1402 ساعت 22:26 | 21.7K بازدید | 13 دیدگاه

در لندن شادی گل را هم می‌دزدند! (عکس)

بوکایو ساکا پس از گلزنی مقابل تاتنهام، شادی گل جیمز مدیسون، ستاره حریف، را تقلید کرد.

در لندن شادی گل را هم می‌دزدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساکا در جریان تساوی 2-2 یکشنبه در دربی شمال لندن از کری خواندن برای جیمز مدیسون، هم‌تیمی خود در تیم ملی انگلیس، به سرعت پشیمان شد. پس از اینکه کریستین رومرو ارسال وینگر آرسنال را وارد دروازه خودی کرد، او به سمت نزدیک‌ترین دوربین دوید و شادی گل معروف پرتاب دارت مدیسون را اجرا کرد. در ادامه مدیسون تنها ۱۵ دقیقه بعد انتقام خود را گرفت. بازیکن سابق لستر سیتی درست قبل از نیمه اول از سمت چپ جلو آمد و خود را مقابل ساکا دید. با یک چرخش زیبا، وینگر آرسنال را پشت سر گذاشت و او را در جهتی کاملا اشتباه رها کرد، سپس به محوطه جریمه رفت و با پاسی زیبا توپ را به سون هیونگ مین رساند و گل دوم با ضربه ستاره کره‌ای تاتنهام به ثمر رسید.

1930265
1930267

ساکا در نیمه دوم و پس از هند بحث برانگیز رومرو که منجر به پنالتی شد، گل دیگری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما دوباره سون تنها یک دقیقه بعد پاسخ داد و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. مدیسون با بیان اینکه یک امتیاز بازی به سختی به دست آمده است، به اسکای اسپورت گفت: «وقتی به تیمی باکیفیت مثل آرسنال می‌رسیم، و گلی را دریافت می‌کنی، ممکن است جهت بازی به نفع آنها تغییر کند، اما ما به بازی ادامه دادیم. حتی اگر اشتباهاتی رخ دهد، ما این کار را انجام دادیم و در بخش‌های بزرگی از بازی تسلط داشتیم و دو گل خوب به ثمر رساندیم.»

1930266

این نتیجه باعث می‌شود تاتنهام در جدول بالاتر از آرسنال باشد و هر دو تیم پس از یک شروع عالی در این فصل لیگ برتر، چهار امتیاز نسبت به منچسترسیتی، صدرنشین لیگ فاصله داشته باشند. تیم میکل آرتتا در هفته بعد در دیدار شنبه هفته آینده به مصاف بورنموث خواهد رفت، در حالی که تاتنهام در همان روز با یک آزمون سخت دیگر مقابل لیورپول روبرو خواهد شد. توپچی‌ها چهارشنبه شب نیز در جام اتحادیه مقابل برنتفورد حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها