کد خبر : 1967792 | 02 مهر 1402 ساعت 22:30 | 10.7K بازدید | 3 دیدگاه

محبی در بازی پُر گل هفته نقش داشت

ملی پوش ایرانی روستوف در شب تساوی تیمش مقابل زسکا مسکو پاس گل داد.

محبی در بازی پُر گل هفته نقش داشت

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا مقابل زسکا مسکو رده نهمی قرار گرفت.

روستوف در شروع توپ و میدان را در اختیار داشت و حملاتی به وجود آورد و توانست در دقیقه 7 روی حرکت محمد محبی از سمت چپ زمین و پاس رو به عقب این بازیکن برای الکسی میرونوف و شوت تماشایی این بازیکن از پشت محوطه جریمه به زیر طاق، گل اول بازی را مقابل زسکا مسکو به ثمر رساند.

1930269

در دقیقه 12 روستوف گل دوم را به ثمر رساند و پس از آن هم یک موقعیت جدی دیگر داشت که شوت تماشایی محمد محبی با اختلاف کم از کنار دروازه زسکا مسکو به بیرون رفت، اما نیمه نخست در نهایت با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

روستوف در شروع نیمه دوم یک گل دیگر توسط گولنکوف زد، اما در ادامه زسکا مسکو دو گل به ثمر رساند تا در نهایت این مسابقه با تساوی پُر گل 3 بر 3 خاتمه پیدا کند و روستوف 9 امتیازی شود و در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر روسیه بماند.

1930270

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف که پیش از این در هفت مسابقه لیگ برتر روسیه به میدان رفته بود، امشب حضور 76 دقیقه‌ای در زمین مقابل زسکا مسکو داشت و توانست دومین پاس گل فصل خود را بدهد؛ هرچند بازهم در زدن اولین گل خود ناکام بود.

دیدگاه‌ها