کد خبر : 1967812 | 03 مهر 1402 ساعت 05:13 | 36.8K بازدید | 22 دیدگاه

الهلال و النصر و الاتحاد یک سطح بالاتر از تیم‌های ما هستند

فردوسی‌پور: تعطیلی لیگ خنده‌دار است

عادل فردوسی پور معتقد است در موضوع رونالدو مردم ایران رفتاری عادی داشتند و استقبال چشمگیر از ابرستاره‌ها در همه جا مرسوم است.

فردوسی‌پور: تعطیلی لیگ خنده‌دار است

به گزارش "ورزش سه"، عادل فردوسی‌پور، مجری مشهور و گزارشگر سابق فوتبال در ایران، در حاشیه دیدار خیریه ستارگان هنر و رسانه ورزش با خبرنگاران گفتگوی جالبی داشت که در ادامه می‌خوانید؛

ویدئو: 311631

* حواشی حضور رونالدو در ایران؟
- والله همه به انواع و اقسام مختلف به آن پرداختند. اتفاق که اتفاق خیلی خوبی بود. این که عده‌ای بگویند رفتار مردم ما را تحقیر می‌کند اصلا این طور نیست. این عشق و علاقه مردم به حضور یک ابرستاره در فوتبال کشور کاملا طبیعی است ولی خیلی بهتر می‌شد مدیریت شود و نظم و انضباطی که می‌شد فراهم شود برای این اتفاق جای بحث و بررسی بیشتری دارد.

1930339

* شانس تیم‌های ایرانی برای لیگ قهرمانان آسیا؟
- والله انگار تیم‌های عربستانی در یک لیگ دیگری هستند. الهلال و النصر و الاتحاد به نظر یک سطح بالاتر از تیم‌های ما هستند. ما هم توانایی زیادی داریم ولی فاصله خیلی زیاد است. یک اتفاقی هم که افتاده لیگ ما تعطیل است. یعنی چی اصلا آقا؟ تیم‌ها نمی‌دانند کی باید بازی کنند. خنده دار است اصلا. تیم‌ها نمی‌دانند بازی بعدی‌شان هفته ششم است، هفته هفتم است یا عقب افتاده‌ی هفته پنجم است. در حالی که النصر در همین فاصله سه بازی انجام داده است.

1930340

* بازی بدون تماشاگر؟
- متاسفانه راحت‌ترین کار ممکن را می‌کنند. امیدوارم با حضور دوباره تماشاگران بازی‌ها برگزار شود.

* واکنش شبکه‌های عربی به چمن آزادی؟
- کارمای آن را با مصدومیت ترابی پس دادیم. اتفاق تلخی است که تنها ورزشگاه استاندارد و ویترین فوتبال ما چمنش این طور است.

* تیم امید؟
- اتفاق ناامیدکننده‌ای رخ داد که از مالزی سر کارت زرد کم بیاوریم. کلا بلاتکلیف هستیم دیگر. تیمی که بردیم هانگژو مثلا، معلوم نیست چی هست. بازیکن 25 ساله و 28 ساله و 24 ساله داریم. هر دوره این اتفاقات رخ می‌دهد و آینده نگری وجود ندارد.

* شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها؟
- تیم خیلی خوبی داریم. نسل فوق العاده‌ای در اختیار ما هست و تردیدی وجود ندارد در این. ولی کار سخت است. ژاپن را دارید می‌بینید دیگر. کار سخت است ولی امیدواری وجود دارد.

دیدگاه‌ها