کد خبر : 1967821 | 03 مهر 1402 ساعت 05:41 | 9.7K بازدید | 8 دیدگاه

چمن آزادی عصبی‌ام کرد و نمی‌توانستم بازی را ببینم

ربیع‌خواه: توجه زیادی به رونالدو اشتباه بود

بازیکن سابق سرخپوشان از استقبال مدیران پرسپولیس از کریستیانو رونالدو انتقاد کرد.

ربیع‌خواه: توجه زیادی به رونالدو اشتباه بود

به گزارش ورزش سه، محسن ربیع‌خواه در حاشیه دیدار خیریه ستارگان هنر و رسانه ورزش در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با کمک آکادمی فوتبال هادی، یک هماهنگی بین تیم فوتبال رسانه ورزش و تیم هنرمندان ایجاد شد که یک بازی خیریه در مجموعه سهند برگزار شود. تعدادی لوازم تحریر برای خانواده‌های نیازمند تهیه شده که یک اتفاق خوب بوده است. باشگاه فرهنگی ورزشی هادی کارهای این چنینی زیادی انجام داده و این هم یکی دیگر از فعالیت‌ها است.

او درباره حضور خود در آکادمی هادی توضیح داد: من هم در آکادمی هستم. مدیریت کل آکادمی با آقای انصاری است و بعد از ایشان ما در خدمت بچه‌ها هستیم.

ربیع‌خواه درباره ورود به عرصه مربیگری گفت: کار در رده‌های پایه سخت است و با بچه‌هایی که سن کمتری دارند، سخت‌تر هم می‌شود ولی این عشق و علاقه در ما هست که بتوانیم کمک کنیم. انشالله بتوانیم چیزهایی را که در گذشته یاد گرفته‌ایم، انتقال بدهیم و در آینده از بچه‌های جنوب شهر فوتبالیست‌هایی را به ورزش کشور منتقل کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تقابل پرسپولیس و النصر و شرایط چمن استادیوم آزادی عنوان کرد: من در دقیقه ۱۰ مسابقه به قدری به خاطر زمین بد ورزشگاه آزادی عصبی شده بودم که نمی‌توانستم بازی را نگاه کنم. ما چرا باید چنین زمینی داشته باشیم؟ با هزینه هدیه‌هایی که به آقای رونالدو دادند، می‌توانستیم زمین ورزشگاه آزادی را درست کنیم. اصلا نیازی نبود فرش ۳-۴ میلیاردی بگیریم و به آقای رونالدو بدهیم. همان را برای ورزشگاه آزادی هزینه می‌کردند. امسال ۶ یا ۷ بازی در ورزشگاه آزادی انجام شده است. نمی‌دانم مسئولان چه کار می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برانکو در چنین زمینی می‌توانست بدرخشد، گفت: قطعا نمی‌شد. شما دیدید تیم النصر هم نتوانست خوب فوتبال بازی کند. بچه‌های ما هم تعداد پاس‌هایشان به ۱۰‌ نمی‌رسید و النصر همینطور بود اما متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد که النصر توانست پیروز مسابقه باشد. انتقادها زیاد است اما من فکر می‌کنم بچه‌ها و کادرفنی زحمت کشیدند و شما باید ببینید پرسپولیس مقابل چه تیمی بازی می‌کند؛ النصر آن میزان هزینه کرده و در مقابل پرسپولیس مشکلاتی داشت و از ابتدای فصل دنبال مهاجم بود و نتوانست بگیرد و لیگ را بدون مهاجم شروع کرد. خواب‌آلودگی مسئولان ضربه خیلی بزرگی به تیم زد.

ربیع‌خواه در مورد استقبال از رونالدو در ایران توضیح داد: آقای رونالدو بازیکن خیلی بزرگی است و قطعا همه او را دوست دارند. او ورزشکار محبوبی در دنیا است و به هر کشوری هم برود، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد اما مسئولان بیش از حد اهمیت دادند و این موضوع روی اعتماد به نفس بچه‌های ما تاثیر داشت. می‌توانستند بعد از بازی او را بدرقه کنند، نه اینکه قبل از بازی دو سه بار به فرودگاه و هتل برویم. مردم، رونالدو را دوست دارند و یک اتفاق طبیعی بود.

او درباره انتقاد برخی از بازیکنان پرسپولیس از مراسم استقبال از رونالدو گفت: من فکر می‌کنم اشتباه بود و به جای استقبال باید یک بدرقه خوب برای ایشان تدارک می‌دیدند. قبل از بازی نگاه‌ رسانه‌ها و مطبوعات معطوف النصر و رونالدو بود و بی توجهی که به تیم پرسپولیس شد، روحیه بازیکنان را پایین آورد.

دیدگاه‌ها