کد خبر : 1967822 | 03 مهر 1402 ساعت 00:11 | 26.9K بازدید | 16 دیدگاه

سرمربی خوشه: سِرُم را کندیم و بازیکن بازی دادیم؛

ماکارونی، مسمومیت بازیکن و ترکیب 10 نفره!

عجیب‌ترین اتفاق هفته فوتبال ایران در دیدار خوشه طلایی و خلیج فارس در لیگ یک رقم خورد.

ماکارونی، مسمومیت بازیکن و ترکیب 10 نفره!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم‌های خلیج فارس بندر ماهشهر و خوشه طلایی از ساعت 18:45 دیروز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که اتفاق عجیبی این مسابقه را تحت الشعاع قرار داد.

طبق اخبار اعلام شده برخی از بازیکنان خوشه طلایی به علت مصرف ماکارونی مسموم در وعده غذایی که در هتل دانشگاه مسجدسلیمان قبل از بازی به آنها داده شده، به بیمارستان انتقال پیدا کردند و البته این بازی که با تاخیر آغاز شده بود، در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در حالی که کادر فنی خوشه طلایی سعی در لغو یا تعویق بازی داشتند، مسئولان برگزاری مسابقه اعلام کردند هر طور شده باید این دیدار برگزار شود و در نهایت سوت آغاز بازی با تاخیر نیم ساعته زده شد.

حمید کلهر، سرمربی خوشه طلایی در این خصوص گفت: من نمی‌دانم این مسمومیت به خاطر ماکارونی بوده یا خوراکی دیگری. دادستانی در حال تحقیق است تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است؟

او ادامه داد: ما در تلاش بودیم بازی حداقل به تعویق بیافتد ولی مجبور شدیم تا دقیقه ۴۰ مسابقه، 10 نفره بازی کنیم و بعد از آن یک بازیکن ما با سِرُم کنار خط آمد، سرمش را کندیم و او را به زمین فرستادیم. به نظر من نتیجه تساوی با این شرایط عجیب و غریب شاهکار تیم ما بود.

دیدگاه‌ها