کد خبر : 1967828 | 03 مهر 1402 ساعت 05:31 | 25.7K بازدید | 4 دیدگاه

خشم شدید کونسیسائو از پزشک پورتو!

نرسیدن په‌په به دیدار پورتو برابر ژیل ویسنته، باعث خشم سرجیو کونسیسائو شده است.

خشم شدید کونسیسائو از پزشک پورتو!

به گزارش "ورزش سه"، پورتو به سختی و به لطف گل دقایق پایانی استفن اوستاکیو از سد ژیل ویسنته گذشت و به طور موقت صدرنشین لیگ پرتغال شد. با این حال، غیبت کاپیتان اژدها، باعث خشم سرمربی شد.

برای این دیدار، سرجیو کونسیسائو نتوانست روی په‌په حساب کند و او با عصبانیت، کادرپزشکی و بخش بالینی را زیر سوال برد. دکتر پورتو به دلایل شخصی روی نیمکت نبود و کارلوس ماگالهیس جایگزین او شد.

روزنامه آبولا با انتشار این خبر نوشت که سرجیو کونسیسائو از رئیس بخش پزشکی باشگاه پورتو عصبانی بود زیرا در آخرین لحظه بود که سرمربی اژدها فهمید که نمی‌تواند برای بازی مقابل ژیل ویسنته روی په‌په حساب کند.

سرمربی پورتو قصد داشت تا از مدافع میانی 40 ساله و تاثیرگذارش برای این دیدار استفاده کند، اما در صبح روز بازی بررسی‌های بیشتری روی په‌په انجام شده و مشخص گردید که او به این بازی نمی‌رسد. این در حالی است که کونسیسائو نام کاپیتان تیم را جزو نفرات آغازکننده بازی در نظر گرفته بود.

1930356

در پایان دیدار و در نشست خبری، از کونسیسائو در مورد اتفاقی که برای ملی پوش پرتغالی رخ داد سؤال شد و با پاسخی که او داد، مشخص بود که از دکتر نلسون پوگا ناراحت است. او گفت: «در آخرین لحظه متوجه شدیم که باید بدون په‌په بازی کنیم. ما نمی‌توانیم بهانه بیاوریم، باید راه حل پیدا کنیم. باید از بخش پزشکی بپرسید که او چرا بازی نکرد. په‌په امروز تست داد و فهمیدیم باید از ترکیب بیرون باشد. از دکتر پوگا بپرس.»

په‌په دیدار برابر شاختار دونتسک را با آسیب دیدگی به پایان رساند. او دچار مشکل عضلانی بود و حتی پیش از آن، دو دیدار پرتغال برابر تیم‌های ملی اسلواکی و لوکزامبورگ را به دلیل آسیب دیدگی پای راست از دست داده بود.

دیدگاه‌ها