کد خبر : 1967835 | 03 مهر 1402 ساعت 08:00 | 47.4K بازدید | 68 دیدگاه

کفش طلا در انتظار سی آر سون؛

کریستیانو رونالدو نمی‌خواهد تمام شود!

پس از حاشیه‌های فراوانی که برای حضور کریستیانو رونالدو در تهران پیش آمد، او و النصر یک بازی سخت دیگر را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند.

کریستیانو رونالدو نمی‌خواهد تمام شود!

به گزارش "ورزش سه"، بازی با الاهلی با 2گل رونالدو و 2گل از تالیسکا که در بازی با پرسپولیس خط خورده بود، در برابر گل‌های فرانک کسیه و محرز (2) به سود النصر تمام شد. در این بازی ۷گل و ۳۳شوت رد و بدل شد. بازی‌های لیگ عربستان از اروپا هم جذاب‌تر شده است. این پنجمین برد پیاپی یاران کریس در لیگ پس از شکست در 2بازی اول فصل بود که رونالدو یکی از آنها را از دست داده بود.

گل‌های شماره ۸ و ۹ فصل برای CR7 در پایان هفته هفتم تعداد گل‌هایش را از تعداد بازی‌هایش که 6بازی است بالاتر برد. او 1.5گل در هر مسابقه‌ای که در آن حضور داشته به ثمر رسانده است.

6بازی، 9گل، 4پاس گل، 536دقیقه بازی، هر 60دقیقه یک گل، هر 41دقیقه تأثیر روی یک گل، 3گل با پای راست، 5گل با پای چپ، یک ‌گل با ضربه سر، 12خلق موقعیت، 5خلق موقعیت بزرگ، 90درصد دقت پاس، 16پاس کلیدی، 43درصد موفقیت در دوئل‌های زمینی، 68درصد موفقیت در دوئل‌های هوایی؛ اینها آمار بازی‌های رونالدوست.

با احتساب همه رقابت‌ها، کریس همین حالا به آمار ۲۰گل + پاس گل در بازی‌های باشگاهی فصل 2023-24 رسیده است. با توجه به تنوع جام‌های پیش رو، النصر به‌احتمال فراوان از مرز ۵۰بازی گذر خواهد کرد و در ادامه همین روند گلزنی، فصلی ۵۰+ گله برای CR7 به ارمغان می‌آورد؛ اتفاقی که پیش از این ۶بار دیگر برای او رخ داده بود (آخرین بار، فصل ۱۶-۲۰۱۵).

رونالدو پس از درخشش مقابل الاهلی درباره آینده خودش هم صحبت کرد:‌ «من به بازی‌کردن ادامه می‌دهم تا زمانی که پاهایم بگویند که کریستیانو، کارت تمام ‌شده است. هنوز چیزهای زیادی برای به‌دست‌آوردن دارم، هنوز عاشق فوتبال، گل‌زدن، بردن بازی‌ها، عناوین و جام‌ها هستم. می‌گویند فوتبال رونالدو تمام‌ شده و وقت آن است که بازنشسته شوم اما من همچنان ثابت می‌کنم که این ادعا درست نیست.»

دیدگاه‌ها