کد خبر : 1967845 | 03 مهر 1402 ساعت 08:15 | 64.3K بازدید | 107 دیدگاه

پنج هفته را در 6 روز سپری کردم!

دلیل باخت به النصر: بیرانوند توضیح می‌دهد

دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است توانایی کسب حداقل یک امتیاز مقابل النصر را داشتند.

دلیل باخت به النصر: بیرانوند توضیح می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند پس از اینکه در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان آسیب دید و خیلی زود تعویض شد، با رفع سریع مصدومیت به دروازه پرسپولیس بازگشت و در دیدار هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان به میدان رفت که در نهایت تیمش با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

گلر سرخ پوشان در جدیدترین مصاحبه‌اش اتفاقات و بدشانسی‌های پیاپی در جریان بازی ازجمله مصدومیت مهدی ترابی، اخراج میلاد سرلک و البته کیفیت پایین زمین چمن را ازجمله دلایل شکست تیمش برابر النصر عربستان می‌داند که در ادامه صحبت‌های بیشتر او را در مصاحبه با ایران ورزشی می‌خوانید:

بولت پرسپولیس چطور شد که به بازی رسیدی؟ چون با توجه به مصدومیتی که در مورد تو گفته شده بود معجزه رخ داد که به بازی مقابل النصر رسیدی.
حقیقت ماجرا این بود که وقتی ‌ام‌آرآی من گرفته شد پزشکان گفتند باید پنج هفته فیزیوتراپی کنم و تمرینات ویژه انجام دهم، اما من 6 روزه آماده شدم و زیر نظر فیزیوتراپ تیم آقای اعظم روزی 12 ساعت کار کردم که واقعاً از زحمات ایشان خیلی تشکر می‌کنم که برای من خیلی زحمت کشیدند، اما در کنار ایشان خودم هم خیلی تلاش کردم چون می‌دانستم هواداران دوست دارند تیم‌شان به شکل کاملی مقابل تیم النصر قرار بگیرد. با این وجود هر طور که بود خیلی تلاش کردم و به هر زحمتی که بود خودم را 6 روزه به بازی رساندم تا از دروازه تیم محبوبم حفاظت کنم البته در مقابل النصر فشار به پایم وارد شد به همین دلیل چند روزی است که فیزیوتراپی می‌کنم که مشکلی نباشد و باز هم خیلی سرحال و آماده بتوانم درون دروازه تیمم قرار بگیرم.

1930384

بولت پرسپولیس اما در خانه باختید و از این نظر هواداران پرسپولیس ناراحت شدند.
دنبال بهانه نیستم، اما واقعاً شرایط زمین خوب نبود از طرف دیگر اگر اخراجی هم نمی‌دادیم، حداقلش این می‌شد که ما بازنده بازی نبودیم.

بولت پرسپولیس در حالی که به شدت از کمبود مهاجم هم رنج می‌برید به نظر مصدومیت ترابی در دقیقه 5 هم خیلی به ضرر تیمتان تمام شد؟
بله مصدومیت مهدی بدترین اتفاق ممکن بود که در همان دقیقه 5 شوک خیلی بدی را به تیم ما وارد کرد چون مهدی یکی از بزرگترین شانس‌های گلزنی ما بود که متأسفانه به خاطر کیفیت بد زمین چمن او را از دست دادیم.

بولت پرسپولیس قبول داری که می‌توانستید بازی را نبازید و در اولین بازی‌تان دست خالی از زمین خارج نشوید؟
باور کنید من و همه بچه‌ها با همه مشکلاتی که وجود داشت همه توانمان را گذاشتیم اما خیلی زود 10 نفره شدیم و واقعاً سخت بود مقابل تیم پرستاره‌ای مانند النصر نزدیک یک نیمه با یک بازیکن کمتر بازی کنید.

1928126

بولت پرسپولیسبا باختی که در شروع کارتان در لیگ قهرمانان متحمل شدید امیدواری که از گروه سخت‌تان که به گروه مرگ هم معروف شده، دست پر خارج شوید؟
درست است که در شروع لیگ قهرمانان باخت خیلی تلخی را متحمل شدیم، اما فراموش نکنید که ما بزرگترین نعمت یعنی هوادارانمان را در اختیار نداشتیم و تنها بودیم، اما قول می‌دهم دوباره خیلی زود بلند شویم و ان‌شاءالله در مقابل الدحیل نمایش خیلی خوبی را ارائه دهیم و نتیجه خوبی بگیریم. فقط در این بین از هوادارانمان می‌خواهم که باز هم مانند همیشه پشت ما باشند و از ما حمایت کنند چون ما همان تیمی هستیم که پارسال سه‌گانه زدیم و در چند سال اخیر هم دو بار به فینال رسیدیم به همین دلیل اطمینان دارم پرسپولیس باز هم می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.
بولت پرسپولیس مصدومیت وحید هم به نظر خیلی به ضرر تیمتان خواهد بود چون او را یک ماه در اختیار ندارید؟
بله؛ از مصدومیت وحید هم خیلی ناراحت شدم چون او برای تیم ما با توجه به تجربه بالایی که دارد یک وزنه محسوب می‌شود، اما با روحیه‌ای که از وحید می‌شناسم مطمئن هستم که او زودتر خودش را می‌رساند و به تیم کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها