کد خبر : 1967853 | 03 مهر 1402 ساعت 03:40 | 29.3K بازدید | 3 دیدگاه

اتهام بزرگ به ستاره پرتغالی: تو باعث دردسری!

آریگو ساکی، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است که استعداد و درخشش رافائل لیائو باعث دردسر میلان شده است.

اتهام بزرگ به ستاره پرتغالی: تو باعث دردسری!

به گزارش "ورزش سه"، میلان فصل جدید را خوب شروع کرد اما شکست سنگین برابر اینتر و تساوی در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر نیوکسل باعث شد که فشار روی آنها افزایش پیدا کند. 

آنها روز شنبه این هفته در دیدار برابر هلاس ورونا به پیروزی 0-1 رسیدند اما انتقادات از این تیم همچنان ادامه دارد و شرایط برای آنها به نسبت چند هفته قبل دشوار شده است. 

ساکی در ستونش در روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به وضعیت روسونری اشاره کرده است. او در بخشی از این مطلب نوشت: «یکی از دوستانم در پایان بازی تماس گرفت و گفت حتما خوشحال هستی که میلان برنده شده است. گفتم نه خیلی. او پرسید چرا؟ پاسخ ساده بود چون می‌بینم که میلان هنوز مشکل دارد. 

1929566

نتیجه هرگز من را گول نمی‌زند، هرچند پیروزی برابر ورونا هرگز آسان نیست. مشکل اینجاست که میلان هنوز تیم نیست. تیم بودن به معنای داشتن یازده بازیکن فعال با و بدون توپ است. اگر بازی تیم نباشد، استعداد به تنهایی استفاده زیادی ندارد. این درست است که همه باید یاد بگیرند اما در ایتالیا کمتر کسی آن را درک می‌کند. 

لیائو گل بسیار زییایی زد اما میلان امروز صرفا به خاطر درخشش این وینگر پرتغالی برنده شد اما باید توجه کردن که برنگشتن او برای دفاع و دخالت نکردنش در بازی تیمی باعث می‌شود که آنها نتوانند یک تیم باشند و این موضوع برای آنها دردسرساز خواهد شد.»

دیدگاه‌ها