کد خبر : 1967855 | 03 مهر 1402 ساعت 06:57 | 177.1K بازدید | 69 دیدگاه

لحظه به لحظه با بازی‌های آسیایی 2023

اشک‌ها و لبخندهای کاروان ایران در هانگژو - زنده

روز دوم بازی‌های آسیایی هم برای کاروان ایران مدال طلا به همراه نداشت؛ اگرچه 2 نقره و 4 برنز در رشته‌های مختلف به دست آمد.

اشک‌ها و لبخندهای کاروان ایران در هانگژو - زنده

به گزارش "ورزش سه"، خیلی امیدوار بودیم دو روز بعد از افتتاحیه رسمی بازی های آسیایی هانگژو کاروان ایران در حالی که روز شلوغی را پشت سر می گذاشت، بتواند حداقل یک مدال طلا کسب کند. بازهم این اتفاق نیفتاد؛ اگرچه امروز خیلی پرمدال تر از روز اول مسابقات بود و دو نقره و 4 برنز برای کاروان ایران در رشته های مختلف به ثبت رسید.
صبح روز دوشنبه با مدال نقره رویینگ چهار نفره زنان ایران آغاز شد. سپس فرانک پرتوآذر در دوچرخه سواری کوهستان همه را سورپرایز کرد و یک برنز تاریخی به دست آورد.
بعد از شکست غیرمنتظره علی پاکدامن، این محمد رهبری بود که جور او را کشید و در نهایت به مدال برنز شمشیربازی در اسلحه سابر دست یافت.
ترمز تیم ملی تنیس روی میز ایران هم بعد از شگفتی سازی برابر ژاپن، این بار توسط کره جنوبی کشیده شده تا برادران عالمیان و هدایی به مدال برنز آسیا بعد از 65 سال دست پیدا کنند.
در تکواندو هم مهدی حاجی موسایی به مدال طلا نزدیک شد، اما نهایت نقره ای شد. در بخش زنان تکواندو هم مبینا نعمت زاده به مدال برنز رسید.
از دیگر اتفاقات مهم امروز صعود تیم ملی والیبال ایران به فینال بود که فردا می تواند اولین طلای ایران را به همراه داشته باشد.


بولت استقلالووشو

١٥:١٧: در روز دوم پیکارهای ووشو بازی‌های ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو، شهربانو منصوریان نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا زنان ایران به مصاف “گوزل رحمدوفا” از ترکمنستان رفت.نماینده کشورمان در این دیدار موفق شد حریف خود در کمتر از یک دقیقه ناک اوت کند.

١٥:٢٣: منصوريان با اين برد راهی مرحله نیمه‌نهایی این وزن شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

1930654

١٧:٣٤: یوسف صبری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ساندا مردان ایران به مصاف “عزیزبک ایسروئیلوف” از ازبکستان رفت. صبری ضمن کسب برتری در این دیدار با ناک‌اوت کردن حریف خود، راهی مرحله نیمه‌نهایی این پیکارها شد.

1930723

١٧:٣٧: نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ایران با این برتری مدال برنز خود را قطعی کرد.


بولت فولادتکواندو

۵:۱۹: در ادامه مسابقات تکواندو که با حضور ۲۲۳ تکواندوکار در سالن ورزشی مرکز فرهنگی شهر هانگژو جریان دارد، دوشنبه سوم مهرماه مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم مردان، ۴۹- کیلوگرم زنان و بخش ترکیبی پیگیری می‌شود.

۵:۳۲: مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم در مبارزه نخست مقابل نماینده بنگلادش قرار گرفت که این بازی با برتری نماینده ایران همراه بود. حاج موسایی با کسب پیروزی مقابل حریف بنگلادشی راهی مرحله بعد شد. او در این مرحله باید به مصاف برنده مبارزه ازبکستان و فیلیپین برود.

1930405

٦:٣٧: مهدی حاجی موسایی بعد از  برتری ۲ بر صفر مقابل حریف بنگلادشی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل حریفی از ازبکستان قرار گرفت که این مبارزه نیز با برتری ۲ بر صفر حاج موسایی همراه بود. 

1930418

٦:٣٩: نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با کسب این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

٦:٤٣: مبینا نعمت‌زاده، نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم تكواندوى زنان، بعد از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم به مصاف کاریز از کشور فیلیپین رفت که این دیدار با برتری ۲ بر صفر نماینده کشورمان همراه بود. نعمت‌زاده با کسب این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

1930419

١١:٣٣:مهدی حاجی موسایی نماینده ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی نماینده قرقیزستان را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت.

١١:٣٤: نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با کسب این پیروزی ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

1930538

۱۱:۳۸: مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی حریف قزاقستان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

۱۲:۱۰: مهدی حاجی موسایی، تکواندوکار ایرانی، با ارائه یک نمایش فوق‌العاده مقابل حریف چینی، او را در سه راند با نتیجه عالی و با امتیازات بالا شکست داد و به فینال وزن منهای 58 کیلوگرم صعود کرد.

ویدئو: 311675

۱۲:۱۸: مبینا نعمت زاده در مرحله نیمه نهایی برابر گینگ گو حریف عنوان‌دار جهان و آسیا از چین در نیمه نهایی به میدان رفت و  در راند اول ۱۴ بر ۱۰ و راند دوم نیز  با نتیجه ۲۵ بر ۸ شکست خورد و به نشان برنز رسید.

۱۲:۲۱: دختر تکواندوکار ایران بعد از این‌ شکست به شدت ناراحت بود و اشک ریخت.

۱۲:۲۲: این‌ پنجمین مدال کار‌وان ایران بود که بازهم توسط یک ورزشکار زن به دست آمد.

1930556

۱۴:۰۴: مهدی حاجی موسایی، تکواندوکای جوان ایرانی، با شکست در دو راند مقابل حریف کره‌ای در کسب اولین مدال طلای کاروان ایران در مسابقات هانگژو موفق عمل نکرد.

این تکواندوکای جوان و خوش انرژی که در راند اول به حریف خود باخته بود، در راند دوم با سه امتیاز از ستاره کره‌ای پیش بود اما اصابت ضربه سه امتیازی به سرش در هشت ثانیه به پایان راند دوم، همه چیز را به ضرر او تمام کرد تا طلای دسته منهای ۵۸ کیلوگرم به این قهرمان کره‌ای برسد و کاروان ایران همچنان در حسرت اولین طلا بماند.

1930631

١٦:٥٩: تكواندو كه ديروز با مدال برنز در رشته پومسه توسط مرجان سلحشورى استارت زده بود، امروز هم توسط مهدى حاجى موسايى به مدال نقره و مبينا نعمت زاده به مدال برنز رسيد. اين دو ورزشكار مدال خود را دريافت كردند، اما در حسرت طلا ماندند.

1930707
1930708

بولت تراکتورتنيس روى ميز

١١:٤٥: ديدار سرنوشت ساز و حساس تيم ملى تنيس روى ميز ايران و كره جنوبى در نيمه نهايى آغاز شد.

١١:٤٨: نيما عالميان اولين ملى پوش ايران در دو گيم نخست نتيجه را به لى از كره جنوبى واگذار كرد.

۱۲:۲۶: نیما عالمیان با وجود بازگشت خوب به بازی و جبران‌ دو‌ گیم، در نهایت بازی اول را ۳-۲ به حریف کره ای واگذار کرد.

1930626

۱۲:۴۵: نوشاد عالمیان دومین ملی پوش‌‌ ایران بود که به میدان رفت و در گیم اول‌ پیروز شد.

۱۳:۰۱: کار‌ نوشاد عالمیان و جانگ از کره هم با تساوی دو بر دو به گیم پنجم کشیده شد.

1930627

۱۳:۱۴: در پایان این رقابت نوشاد عالمیان همچون برادرش با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ووجین جانگ از کره شکست خورد تا ایران‌ در آستانه شکست و کسب مدال برنز قرار بگیرد.

ویدئو: 311681

۱۳:۴۲: امیرحسین هدایی هم‌ در سومین بازی مقابل رقیب کره‌ای خود‌ شکست خورد تا نتیجه سه بر صفر به سود حریف رقم بخورد. 

1929834

۱۳:۴۶: بدین ترتیب ایران با شکست برابر کره جنوبی بعد از ۶۵ سال در رشته تنیس رو‌ی میز صاحب مدال برنز شد.


بولت تراکتوربسکتبال سه نفره

۱۲:۵۱:تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران بازیهای آسیایی هانگژو را با  باخت  استارت زد. این تیم با ترکیب علیرضا شریفی،احسان دلیرزهان،محمد مهدی رحیمی و امیرحسین یازرلو و یک سرمربی برزیلی به نام لوکا رامیرز کاروالیو به هانگژو آمد تا در گروه خود با تیمهای کره جنوبی،مالدیو،ژاپن و ترکمنستان دیدار کند.

1930592

۱۳:۵۳: تیم ملی در اولین مسابقه خود برابر کره جنوبی قرار گرفت و در نهایت در روزی که ایران پرخطا و بدون دفاع ظاهر شد نتیجه را  21 - 12واگذار کرد.

۱۳:۵۸: ایران فردا ساعت 17:25 به وقت محلی با مالدیو بازی خواهد داشت.


بولت استقلالواليبال

١٠:٠٠: بازى تيم ملى واليبال ايران با قطر در نيمه نهايى بازى هاى آسيايى آغاز شد.

1930487

١٠:٠٣: ترکیب تیم ایران برابر قطر: محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین اسفندیار، سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده و محمدرضا حضرت‌پور

ویدئو: 311669

١٠:٣٠: ست اول با حساب ٢٥-٢٠ به سود شاگردان بهروز عطايى به پايان رسيد.

1930486

١٠:٥٨: ايران توانست با قدرت ست دوم را هم پشت سر گذاشته و ٢٥-٢٠ اين ست را هم از آن خود كند.

١١:٠٠: سيدمحمد پولادگر معاونت قهرماني وزارت ورزش و سيدمناف هاشمى دبيركل كميته ملي المپيک از جایگاه ویژه نظاره گر‌ این دیدار‌ هستند.

1930485

۱۱:۲۸: تیم والیبال ایران با ارائه یک نمایش برتر مقابل تیم چند ملیتی قطر با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد و به فینال بازی‌های آسیایی صعود کرد تا به احتمال زیاد با کسب یک مدال طلا به تهران بازگردد.

١٦:٣٨: تيم ملي واليبال چين با شكست ژاپن حريف ايران در فينال بازى هاى آسيايى شد.

١٦:٥٠: فينال بين تيم هاى ايران و چين فردا از ساعت ١٥ به وقت تهران برگزار  شود.

١٦:٣٣: مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلى امروز با چهار دیدار پیگیری شد که تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) به مصاف اندونزی یک رفت و دو بر یک این تیم را شکست داد. ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در ست نخست 21 بر 14 مغلوب حریف خود شدند، اما در دو ست بعدی این مسابقه با امتیازهای 21 بر 15 و 15 بر 12 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر راه یافت.

١٦:٣٥: تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران فردا (سه‌شنبه چهارم مهرماه) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین یک می‌رود.

١٧:٠٤: تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – سینا شوکتی) در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف قطر رفت و در دو ست این مسابقه 21 بر 17 و 21 بر 19 مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شد تا با کسب رتبه پنجم مشترک به کار خود در این بازی‌ها پایان دهد.


بولت فولادتیراندازی

4:20: در روز دوم مسابقات تیراندازی، ملی پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی تفنگ بادی 10 متر مردان در خط آتش قرار گرفته‌اند.

۵:۵۴: اميرمحمد نكونام، پوريا نوروزيان و مهيار صداقت نمايندگان ايران در اين بخش از مسابقات بودند كه از صعود به مرحله نهايي بازماندند.

1930406

۵:۵۷: در پايان رقابت‌هاي مقدماتي اين بخش از مسابقات تيراندازي كه با حضور ٦٨ تيرانداز برگزار شد، پوريا نوروزيان با ٦٢٩٠٢ امتياز در جايگاه دهم قرار گرفت، اميرمحمد نكونام با ٦٢٨.٨ امتياز در جايگاه دوازدهم ايستاد و مهيار صداقت هم صاحب رده هفدهم شد، وي با ٦٢٧.٦ امتياز در اين جايگاه ايستاد.

۵:۵۹: در رده‌بندي تيمی هم تيم تفنگ بادي ١٠ متر مردان با مجموع ١٨٨٥.٦ امتياز بعد از چين، هند و كره جنوبي در رده چهارم ايستاد.

۶:۰۲: اشک‌های پوریا نوروزیان پس از نرسیدن به فینال تفتگ ۱۰ متر مردان. وی تا تیر ماقبل آخر در جمع ۸ نفر پایانی و فینالیست بود.

1930414

بولت فولادشمشیربازی

4:31: علی پاکدامن، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی کشورمان، در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو با 4 برد و یک باخت مرحله مقدماتی را پشت‌سر گذاشت.

۴:۳۴: پاکدامن در نخستین مبارزه خود برابر ممدوف از ازبکستان با رنکینگ89 قرار گرفت و 5-4 صاحب برتری شد. او سپس به حریف عربستانی 5-2 باخت. سپس به مصاف هوتین از هنگ‌کنگ با رنک 10 رفت و 5-3 پیروز شد. حریف قزاق سرکیسیان از قزاقستان را 5-2 بردو مقابل نپال هم با همان نتیجه پیروز شد.

۴:۴۹: محمد رهبری ملی‌پوش شمشیربازی ایران در مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی هانگژو 5 برد و یک باخت را ثبت کرد.

1930401

۴:۵۴: رهبری در گروه دوم رقابت‌ها با شمشیربازانی از کشورهای از کره جنوبی، ازبکستان،تایلند، ویتنام، اردن و عربستان قرار گرفت که در اولین مسابقه‌اش برابر شمشیرباز کره جنوبی و 5-0 باخت. رقیب او در سه دوره رقابت‌های جهانی صاحب مدال طلا شده بود.در بازی دوم آیموراتوف از ازبکستان را 5- 4 برد،حریف تایلندی – وورایگن را 5-2 شکست داد و شمشیرباز ویتنامی را 5-4 مغلوب کرد. شمشیرباز عربستانی عامر محمد هم حرفی برای گفتن برابر محمد رهبری نداشت تا شمشیرباز کشورمان 5-2 پیروز شود .

۶:۵۴: علی پاکدامن، کاپیتان تیم شمشیربازی، که مرحله گروهی را با 4 برد و یک باخت پشت‌سر گذاشته بود، با قرار گرفتن در رده هفتم جدول رنکینگ در مرحله حذفی با قرعه استراحت روبرو شد. او در جمع 16 بازیکن برتر با نفر دهم این جدول شین چن پنگ از چین روبرو شد و 15-8 باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. 

۶:۵۵: حذف پاکدامن در حالی رخ داد که خیلی‌ها او را شانس مسلم کسب مدال می‌دانستند.

ویدئو: 311653

٦:٥٥: محمد رهبری ملی پوش شمشیربازی به مرحله یک هشتم نهایی بازیهای آسیایی صعود کرد. او در پیست زرد با یوشیتا کنتو از ژاپن روبرو شد و توانست 15- 9 برابر حریف خود پیروز شده و به مرحله بعدی راه پیدا کند.رهبری در یک چهارم نهایی باید با برنده هنگ‌کنگ – چین بازی کند.

1930429

۷:۵۹: محمد رهبری در مرحله یک چهارم نهایی بازیهای آسیایی به مصاف یانگ ینگ یو رفت و در حالی که از ناحیه زانو کمی آسیب دیده بود و 10-6 عقب افتاده بود خودش را رساند و 11- 11 برابر کرد. او توانست در نهایت 15-12 صاحب برتری شود و به جمع چهار نفر برتر راه پیدا کند.

ویدئو: 311655

۱۳:۵۴:محمد رهبری در مرحله نیمه نهایی شمشیربازی به مصاف حریفی از کره جنوبی رفت و با متحمل شدن شکست 25 بر 11 از صعود به فینال بازماند و به مدال برنز رسید.

1930621

١٦:٥٤: محمد رهبرى مدال برنز شمشيربازى سابر را دريافت كرد و حالا بايد خودش را براى رقابت در بخش تيمى آماده كند.

1930706

بولت فولادرویینگ

۵:۰۳: رقابت قایقرانان فینالیست در بخش روئینگ انفرادی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین با حضور امیرحسین محمدپور نماینده روئینگ کشورمان در خط یک و ۵ قایقران دیگر از کشورهای چین، قزاقستان، هنگ کنک، ژاپن و هندوستان در مجموعه ورزش‌های آبی فویانگ سنتر شهر هانگژو برگزار شد. رقابتی جذاب و مهیج که نهایتا با قهرمانی میزبان (چین) و دور ماندن محمدپور از مدال بازی‌های آسیایی به اتمام رسید. محمدپور در بین ۶ شرکت‌کننده عنوان ششمی را کسب کرد. 

1930402

۵:۰۶: ملی پوش کشورمان با ثبت رکورد ۷ دقیقه و بیست و سه ثانیه و نود هفت صدم ثانیه ششم شد. قایقران چینی با ثبت زمان ،۶ دقیقه و پنجاه و هفت ثانیه و شش صدم ثانیه به مقام قهرمانی و طلای بازی‌های آسیایی هانگژو چین رسید.

1930403

۶:۱۰: با درخشش دختران قایقران ایران در هانگژو، تیم چهارنفره ایران هم نقره‌ای شد.

1930407

۶:۱۲: رقابت فینال روئینگ ۴ نفره بانوان صبح امروز از ساعت ۱۰/۳۰ دقیقه به وقت محلی هانگژو در مجموعه ورزشی اختصاصی این دوره از مسابقات (فویانگ سنتر) با حضور فینالیست‌های این بخش یعنی تیم ۴ نفره روئینگ بانوان ایران، چین، اندونزی، قزاقستان و ویتنام طبق زمانبندی طراحی شده آغاز شد. ترکیب تیم ۴ نفره روئینگ بانوان ایران در فینال شامل (نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل) بود. بانوان ملی پوش کشورمان که در خط ۴ رقابت فینال پارو می‌زدند در خاتمه فینال چهار نفره با ثبت زمان و رکورد ۶:۵۱:۸۲ بعد از چین میزبان نایب قهرمان بازی‌های آسیایی شد. چین با ۶:۴۲ صاحب سکوی قهرمانی شد.

ویدئو: 311651

٧:١٢: تيم ملى رويينگ چهار نفره ايران مدال نقره خود را دريافت كرد؛ چهار مدال نقره‌اى كه به دختران ايرانى رسيد. البته كه اين عنوان فقط يک نقره برای ایران در جدول مدال‌ها ثبت می‌کند.

1930423

٩:٣٦: مهسا جاور، دو مدال نقره بازی‌های آسیایی و دست‌‌های پینه بسته‌اش

ویدئو: 311662

بولت فولاددوچرخه‌سواری

۵:۰۳: فرانک پرتو آذر بانوی ملی پوش دوچرخه‌سواری کوهستان کشورمان تا پایان دور دوم مسابقات پس از دو ملی پوش چینی در جایگاه سوم قرار دارد.

1930404

٦:٢٧: فرانک پرتوآذر با کسب مقام سوم رقابت دوچرخه‌سواری‌‌ کوهستان بازی‌های آسیایی اولین مدال آور‌ این رشته در بخش‌ بانوان لقب گرفت. 

ویدئو: 311652

٦:٢٩: در این رقابت فرانک پرتوآذر دوچرخه سوار ایران حضور داشت و با ۷ رکابزن دیگر رقابت سنگین و نزدیکی برگزار کرد. در این مسابقه دشوار و جذاب رکابزنان چینی با توجه به آشنایی مسیر و البته امتیاز میزبانی از ابتدا از بقیه پیش افتادند تا مدال‌های طلا و نقره را برای میزبان رزرو کنند. برای جایگاه سوم و کسب مدال برنز رقابت نفسگیر و نزدیکی میان پرتوآذر و آلینا از قزاقستان برگزار شد و در پایان ۴ دور رقابت جانانه دختر رکابزن ایران توانست رقیب قزاق خود را که رنک ۱ مسابقات را داشت پشت سر گذاشته و با اختلاف ۱۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه مدال باارزش برنز را کسب کرده و نام خود را به تاریخ سنجاق کند.

1930413

٦:٣١: این چهارمین مدال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو محسوب می‌شود و جالب اینکه همانند ۳ مدال قبلی باز هم به نام زنان ایران ضرب شد تا هر ۴ مدال ایران تا این لحظه را دختران ایران زمین کسب کرده باشند.

1930417

بولت فولادجودو

٦:٣٢: در روز دوم رقابت‌های جودو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در سالن شیائوشان لینپو، مهدی فتحی‌پور نمایند کشورمان در وزن ٨١- كيلوگرم به روی تاتامی رفت و موفق شد نماینده عراق را شکست دهد. در این مسابقه سنگین امتیازی رد و بدل نشد ولی حریف عراقی به دلیل کم کاری و خطا ودریافت سه کارت زرد بازنده مسابقه اعلام شد.

٦:٣٥: فتحی‌پور بعد از شكست سحن سجس از عراق در ادامه به مصاف آئن گربکف از بحرین مى‌رود.

1930416

٦:٤٢: مریم بربط، ملی‌پوش جودوى بانوان ايران، در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم با مایاکووا جودوکار قدرتمند قزاقستانی مبارزه کرد. وی در این مسابقه حساس حتی در 45 ثانیه پایانی مسابقه می‌رفت تا حریف قزاقی را ایپون کند ولی با موافقت داوران مواجه نشد، اما در ادامه موفق شد حریف را ضربه فنی کند.

1930420

٦:٤٣: تنها جودوكاى بانوى ايران در ادامه با برنده دیدار ازبکستان و ماکائو مسابقه می‌دهد.

۸:۱۵: مهدی فتحی‌پور نمایند کشورمان که در نخستین مبارزه حریف عراقی را سه اخطاره کرده بود در مسابقه برابر آئن گربکف روسی الاصل از کشور بحرین ضربه فنی شد. در این مسابقه حساس نماینده جودو کشورمان مسابقه خوبی برابر این جودوکار روسی الاصل به نمایش گذاشت ولی به دلیل کم‌تجربگی در نهایت نتیجه را به حریف واگذار و از دور رقابت‌ها حذف شد.

۸:۱۸: در وزن منهای 70 کیلوگرم زنان مریم بربط که در نخستین مسابقه حریف قزاقستانی را ایپون کرده بود در مبارزه دوم به ماتی یازوا ازبکستانی با ضربه فنی باخت تا برای مدال آوری شانس خود را در گروه رپه شارژ امتحان کند.

٩:٢٠: مريم بربط در دور سوم مقابل نیام باتسوری از مغولستان در حالی که با امتیاز وازاری از حریف جلو بود ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

٩:٢٣: بدين ترتيب پرونده روز دوم هم براى جودوى ايران بدون كسب مدال بسته شد.

٩:٣١: قاسم باغچقی تنها نماینده باقی‌مانده تیم ملی جودو فردا در وزن منهای 90 کیلوگرم بر روی تاتامی می‌رود.


بولت فولادشنا

٧:١٠: در روز دوم مسابقات شنا نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو نمایندگان ایران در ماده های 50 آزاد و 50 متر کرال پشت به کار خود پایان دادند.

٧:١٥: ابتدا هومر عباسی در مقدماتی ماده 50 متر کرال پشت به آب زد. عباسی 50 متر را در مدت زمان 00:26.32 شنا کرد و با ایستادن در جایگاه 15 به کار خود پایان داد.

1930424

٧:١٨: در ادامه سامیار عبدلی و متین سهران دو شناگر جوان تیم ملی ایران بودند که در ماده ۵۰ متر آزاد با حریفان قدرتمند آسیایی خود به رقابت پرداختند. این شناگر سرعتی ایران صبح امروز موفق شد با ثبت زمان 00:22.80 رکورد این ماده را بار دیگر جابجا کند و در مجموع در رده 10 قرار گیرد و به کار خود پایان دهد. متین سهران دیگر نماینده ایران در این ماده با زمان 00:23.47 در جایگاه 15 قرار گرفت.

٧:١٩: در این ماده 42 شناگر باهم به رقابت پرداختند که تنها ۸ نفر از آنان جواز حضور در فینال را یافتند. بهترین شناگر دور مقدماتی ۵۰ متر آزاد جی یوچان از کره با زمان 00:21.84 بود.

1930425

٧:٢٣: در ادامه شناگران ایران روز چهارشنبه (پنجم مهر 1402) در مرحله مقدماتی ماده‌های 100 متر پروانه و 200 متر آزاد با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.


بولت استقلالتنيس

١١:١١: سینا مقیمی، ملی‌پوش تنیس مردان ايران در نخستین دیدارش در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به مصاف وو تانگ لین از چین تایپه رفت که در ۲ ست متوالی مغلوب وی شد. مقیمی که ست اول را با نتیجه ۶ بر ۲ واگذار کرده بود، در ست دوم هم با نتیجه ۶ بر یک مغلوب حریفش شد تا بازنده این دیدار لقب بگیرد و از گردونه مسابقات حذف شود.

1930492

١١:١٤: روز گذشته نيز مشكات الزهرا صفى در بخش بانوان با شكست مقابل رقيب خود از دور مسابقات كنار رفت. بدين ترتيب پرونده تيم ملى تنيس ايران خيلى زود بسته شد و آن ها بدون برد به خانه برمى گردند.


بولت ذوب آهن شطرنج

۱۱:۵۷: در دور سوم رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو که از ساعت ۱۵ امروز به وقت محلی با حضور سه نماینده ایران آغاز شد، ملی پوشان کشورمان با یک تساوی و دو شکست به کار خود پایان دادند.

ویدئو: 311685

۱۱:۵۹: سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو مقابل نگربک کلزی بک از قزاقستان به تساوی دست یافت.

1930531

۱۲:۰۰: در دیدار دیگر امروز سوپر استاد بزرگ سید محمدامین طباطبایی در یک‌ رقابت سخت و نفس‌گیر مقابل عبدالستاروف از ازبکستان(قهرمان اسبق بازی های سریع جهان) متحمل شکست شد.

1930534

۱۲:۰۱: همچنین در بخش بانوان استاد بزرگ مبینا علی نسب مقابل سکاندار ارنه از اندونزی متحمل شکست شد.

1930535

۱۲:۰۲: شطرنج بازان کشورمان تا دقایقی دیگر کار خود را در دور چهارم مسابقات آغاز می کنند.

۱۴:۱۳: دو پیروزی و یک تساوی برای شطرنج ایران در دور‌ چهارم؛ در این مرحله پرهام مقصودلو و مبینا علی نسب به پیروزی‌ دست یافتند و‌ امین طباطبایی به تساوی‌ رسید.

۱۴:۱۵: سوپر استاد بزرگ سید محمدامین طباطبایی مقابل آرجون اریگاسی از هند به تساوی رضایت داد.

۱۴:۱۹ سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو توانست یامادا از ژاپن را شکست دهد و با انگیزه مضاعف به استقبال دور بعدی برود‌‌.

ویدئو: 311714

۱۴:۲۲ همچنین استاد بزرگ مبینا علی نسب توانست با کسب پیروزی مقابل چواهم ساکول از تایلند دور‌ چهارم را با برد پشت سر بگذارد.

ویدئو: 311726

بولت ذوب آهنهندبال

۱۳:۳۰: تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود مقابل ژاپن به میدان رفت.

ویدئو: 311704

۱۴:۱۴: شاگردان وسلین وویوویچ در‌ پایان‌ نیمه اول نتیجه را ۱۳ بر ۸ مقابل ژاپن واگذار کردند.

١٤:٥٩: تيم ملى هندبال ايران در دومين بازى خود مقابل ژاپن ٣٣-٢١ شكست خورد.

1930665

١٥:٠١: ايران برای صعود از مرحله گروهی باید دیدار آخر خود برابر عربستان را پیروز شود.

ویدئو: 311710

دیدگاه‌ها