کد خبر : 1967870 | 03 مهر 1402 ساعت 09:46 | 73.7K بازدید | 87 دیدگاه

خشم فوق ستاره رئال: از بازی جوانمردانه حرف نزنید!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، در جریان بازی برابر اتلتیکو مادرید مکالمه جالبی با سزار آسپیلیکوئتا داشت.

خشم فوق ستاره رئال: از بازی جوانمردانه حرف نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان کارلو آنچلوتی که پیش از این رکورد صددرصد پیروزی در تمامی دیدارهای این فصل را کسب کرده بودند در این بازی و با این نتیجه شکست بخورند اما این اتفاق رخ داد.

تلاش بازیکنان رئال برای باز کردن دروازه حریف و حداقل کسب یک امتیاز برابر آنها جواب نداد و این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید آنها شده و بازی تا حدی به طرف تنش رفته بود.

خطای بلینگام روی آنخل کوریا و تکل خشنی که او زد اعتراض بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی و نیمکت نشینان اتلتیکو را به همراه داشت اما داور در نهایت به نشان دادن کارت زرد به او بسنده کرد. 

1930450

نکته جالب مکالمه بلینگام و آسپیلیکوئتا پس از این صحنه بود. بازیکن باتجربه اتلتیکو به سمت این بازیکن رفت و مشغول صحبت با او شد و گفت: «بازی جوانمردانه را رعایت کن.»

این ستاره انگلیسی هم در پاسخ به او گفت: «بازی جوانمردانه؟ بازی جوانمردانه؟ بی‌خیال... چهار بار تا حالا توپی بی‌دلیل به درون زمین پرتاب شده است.»

رئالی‌ها به هیچ وجه از رفتار تیم حریف راضی نبودند اما در نهایت هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و اولین شکست فصل را برابر رقیب قدیمی پذیرا شدند.

دیدگاه‌ها