کد خبر : 1967885 | 03 مهر 1402 ساعت 11:28 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

ملايى: ما از اول هم با چينى‌ها كل‌كل نداشتيم

واكنش تند دختر قايقران ايران به انتقادات

نازنين ملايى بعد از كسب مدال نقره رويينگ چهار نفره به انتقادات صورت گرفته، واكنش نشان داد.

واكنش تند دختر قايقران ايران به انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، نازنین ملایی پس از کسب مدال نقره ماده رویینگ سنگین وزن ۴ نفره زنان در بازی‌های آسیایی هانگژو، عنوان کرد: رویینگ ۴ نفره ما رقابت سنگینی با کشور چین داشت و نمایندگان چین افرادی هستند که در مسابقات و کاپ‌های جهانی مدال طلا کسب می‌کنند و رقابت با آن‌ها خیلی سخت است چون در سطح جهانی هستند.

وی ادامه داد: اینکه توانستیم با چینی‌ها تا پایان مسیر رقابت کنیم و در فاصله نزدیکی موفق به کسب مدال نقره شویم خوشحال کننده است، و خوشحالیم که به مدال نقره دست یافتیم.

مدال‌آور نقره ایران در ماده رویینگ چهارنفره سنگین وزن زنان در مورد از دست رفتن فرصت کسب مدالش در روز گذشته مسابقات رویینگ سبک وزن دو نفره و اینکه امروز موفق به کسب مدال نقره شد، گفت: می‌توانم بگویم نه خوشحال هستم و نه ناراحت، چرا که طبق حرف‌ها در فضای مجازی و مصاحبه‌های تلویزیونی که دیدم اصلا نیازی نیست واقعیت را از زبان خودم بگویم و واقعیت‌ها در نتایج مسابقات وجود دارد و همه مردم ‌می‌‌توانند آن را ببیند.

در حالى كه ديروز افشين فرزام، سرمربى تيم ملى رويينگ مردان از عملكرد تيم دونفره ملايى و زارعى انتقاد كرده بود، ملایی در مورد صحبت‌های مطرح شده، عنوان کرد: صحبت‌هایی مطرح شده بود که هزار متر اول را خیلی فشار آوردیم و در هزار متر دوم ریتم مسابقه از دست رفت در صورتی که نتایج مسابقات وجود دارد و مشخص است که از همان ابتدا با چین رقابتی نکردیم چرا که چین در ۵۰۰ متر اول رفت و ما فقط در حال حفظ جایگاه خود بودیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر زمان ما با زمان دو نفره سنگین وزن هم یکی شده است با این تفاوت که در دو نفره سبک وزن از نفر دوم یک ثانیه فاصله داشتیم با اینکه نفر چهار بودیم و نفر پنجم نیز یک ثانیه با ما فاصله داشت. این یعنی از نفر دوم تا پنجم ۱.۵ ثانیه فاصله داشتیم یعنی هر چهار قایق از دوم تا پنجم با هم رد شدند و ما با نفر سوم ۰.۲۶ ثانیه فاصله داشتیم. در ماده رویینگ چهارنفره سنگین وزن زنان همین زمان را در دو نفره سنگین وزن داشتیم و با فاصله زیادی رد شدند. تمام نتایج ثبت شده است و هر دو قایق چین اول شدند و ما هیچ رقابتی یا چینی‌ها نداشتیم که بخواهیم با آن‌ها کل‌کل کنیم که در پایان مسابقه کم بیاوریم.

ملایی با اشاره به اینکه هم‌ زمان پایانی و هم زمان مسیرمان یکی بوده است، گفت: مسابقه در دو نفره سبک وزن فوق‌العاده سنگین است و چرا که ما نزدیک شش تا هفت ماه قبل از کسب سهمیه المپیک هستیم و مسابقات قاره‌ای آسیا در دو نفره سبک وزن و تک نفره سنگین وزن برگزار می‌شود و کسب مدال در دو نفره سبک وزن سخت‌ترین مدال آسیا به شمار می‌رود. آسیایی‌ها زمانی که می‌خواهند کسب سهمیه کنند تمام تمرکز خود را روی این قایق قرار می‌دهند و به همین دلیل بهترین نفرات آن‌ها در قایق سبک وزن چیده می‌شود تا بتوانند کسب سهمیه کرده و با نفرات بیشتری در المپیک شرکت کنند.

ملایی با بیان اینکه از اتفاق رخ داده و پارو زدن در مسیر مسابقات اصلا ناراحت نیست چرا که در طول مسیر کار درست را انجام داد، گفت: نتایج مشخص کننده است و به حرف من نیست و تنها از این بابت ناراحت هستم، چرا که ما نیز همان‌قدر تلاش کرده بودیم، اما نتایج متفاوت شدم و هم تیمی من نتوانست با مدال بازگردد و من در چهار نفره با مدال با می‌گردم و این ناراحت‌کننده است؛ چرا که شاید می‌توانستیم یک مدال دیگر کسب کنیم.

دیدگاه‌ها