کد خبر : 1967895 | 03 مهر 1402 ساعت 11:55 | 40.8K بازدید | 5 دیدگاه

دردسر میلیاردر ایرانی در لیگ برتر: ستاره‌ها را بفروش!

این احتمال وجود دارد که فرهاد مشیری، مالک اورتون، نتواند این باشگاه را به شرکت 777 پارتنرز بفروشد.

دردسر میلیاردر ایرانی در لیگ برتر: ستاره‌ها را بفروش!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل اعلام شد که فرهاد مشیری دیگر قصد ادامه کار در اورتون را ندارد و مذاکرات برای واگذاری سهامش را آغاز کرده است. 

شرکت 777 پارتنرز که چند باشگاه ورزشی دیگر را هم در اختیار دارد، حالا باید آزمون‌های متفاوتی را پشت سر بگذارد و شرایط و اعتبار مالی‌اش به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد تا لیگ برتر اجازه انجام این انتقال را به آنها بدهد.

حالا روزنامه میرر خبر داده که با توجه به حجم بدهی‌ها و بودجه لازم برای تامین شرایط باشگاه اورتون ممکن است کمیته تایید صلاحیت به این شرکت برای خرید سهام این باشگاه مجوز ندهد و در این صورت مشیری و اورتون با دردسر بزرگی روبرو خوهند شد. 

1856534

این روزنامه تاکید کرده در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، باشگاه اورتون مجبور است چند ستاره تیمش را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این فصل در ماه ژانویه سال آینده میلادی به فروش برساند تا بحرانی مالی بیشتر از این نشود.

بازیکنانی مانند جوردن پیکفورد، اونانا و دومینیک کالورت لوین در بین گزینه‌های احتمالی برای ترک اورتون در ژانویه پیش رو قرار دارند و این موضوع بدون شک خشم هواداران این تیم از عملکرد مشیری در راس این باشگاه را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها