کد خبر : 1967904 | 03 مهر 1402 ساعت 12:29 | 11.8K بازدید | 8 دیدگاه

ترکیب تیم فرنگی برای هانگژو امروز اعلام می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد نفرات اعزامی ایران به هانگژو پس از ارزیابی مسابقات جهانی مشخص خواهند شد.

ترکیب تیم فرنگی برای هانگژو امروز اعلام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کشتی فرنگی که شب گذشته به کار خود در مسابقات جهانی کشتی در بلگراد پایان داد، حالا باید به سرعت خود را برای حضور در مسابقات آسیایی که در هانگژو در حال برگزاری است، آماده کند.

فرنگی‌کاران ایران در شرایطی عازم هانگژو خواهند شد که مسابقات جهانی را با کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز به پایان رساندند و موفق شدند با مقام نایب قهرمانی این مسابقات، صربستان را ترک کنند.

حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، پس از پایان مسابقات جهانی با اشاره رقابت‌های آسیایی گفت: از امروز صبح کارمان را برای مسابقات آسیایی شروع خواهیم کرد و زمان بسیار کمی داریم. کاروان ورزشی ایران به مدال کشتی در بازی‌های آسیایی نیاز دارد. حواسمان به کشتی‌گیرانی که سهمیه گرفتند خواهد بود تا در فضای فنی در المپیک نتیجه خوبی بگیریم.

1930547
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳، با کسب ۱۰۲ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

او توضیح داد: با توجه به مختصات فنی کشتی، این موضوع روشن بود که در مسابقات جهانی و در برخی اوزان به جمع‌بندی‌های جدیدی برسیم. اجازه می‌خواهم جمع‌بندی کادر فنی و فدراسیون در خصوص نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی را تا عصر اعلام کنم.

رنگرز در پایان تاکید کرد: قطعا ارزیابی مسابقات جهانی در تصمیم ما برای نفرات اعزامی به هانگژو مهم خواهد بود. باید از همه داشته‌های خود استفاده کنیم و کشتی‌گیران را مستهلک نکنیم. باید با تمام ملاحظات فنی و پزشکی از تمام ظرفیت کشتی‌گیران استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها