کد خبر : 1967908 | 03 مهر 1402 ساعت 12:47 | 46.5K بازدید | 15 دیدگاه

اشک‌های تلخ تکواندوکار ایرانی روی شیاپ چانگ

مبینا نعمت‌زاده پس از شکست برابر حریف چینی، در مسیر ترک شیاپ چانگ به شدت گریست.

اشک‌های تلخ تکواندوکار ایرانی روی شیاپ چانگ

به گزارش "ورزش سه"، این ورزشکار جوان و شایسته ایرانی که در وزن منفی 49 کیلوگرم تکواندو بازی‌های آسیایی هانگژو برای مبارزه با حریف چینی و رسیدن به فینال کارش را آغاز کرده بود، مغلوب حریفی شد که در وجه فنی از او قوی‌تر به نظر می‌رسید و همین شد که تو با امتیازات بالا در دو راند، حریف ایرانی‌اش را شکست داد.

حریف چینی نعمت‌زاده با ضربات صورت چند باری امتیازات درشتی از تکواندوکار ایرانی گرفت و در نهایت نیز برنده این مسابقه شد. مبینا که قبل از سوت پایان به مهروز ساعی، مربی تیم، اعلام کرده بود که کارش با این حریف گره خورده است، کمی قبل از سوت پایان، شیاپ چانگ را ترک کرد و گریست.

البته او که شانس حضور در فینال و کسب مدال خوش رنگ طلا را از دست داده بود، قرعه خوبی نیاورد تا سومین برنز مرغوب خود را در مسابقات بزرگ امسال دریافت کند. افتخاری که البته برای او چندان جالب توجه نیست و به همین دلیل، با بغض و گریه او توأم شد.

1930558
نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی برابر گینگ گو حریف عنوان‌دار جهان و آسیا از چین در نیمه نهایی به میدان رفت و در راند اول ۱۴ بر ۱۰ و راند دوم نیز  با نتیجه ۲۵ بر ۸ شکست خورد و به نشان برنز رسید.
1930559
1930560
1930561

دیدگاه‌ها