کد خبر : 1967911 | 03 مهر 1402 ساعت 12:53 | 6.9K بازدید | 6 دیدگاه

ترس از دوپینگ علیه تنیسور ایرانی

مشکات الزهرا از دلایل انصرافش می‌گوید

مشکات الزهرا صفی می‌گوید به دلیل بیماری بدنش افت کرد و نتوانست شرایط خوبی برای مسابقه داشته باشد.

مشکات الزهرا از دلایل انصرافش می‌گوید

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در هانگژو برای مشکات‌الزهرا صفی، ملی‌پوش تنیس ایران اصلا خوب پیش نرفت و او خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

صفی  در نخستین دیدارش به مصاف حریفی از چین تایپه رفت که مغلوب وی شد. او که ست اول را با نتیجه شش بر صفر باخته بود، درحالی‌که در ست دوم نیز با نتیجه چهار بر صفر از حریفش عقب بود از ادامه مسابقه انصراف داد تا بازنده این دیدار لقب بگیرد.

بولت سرشاخهدو روز قبل از مسابقه بیمار شدم
با آمادگی خوبی وارد بازی‌ها شده بودم و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتم. اما ۲ روز قبل از مسابقه‌ام مریض شدم، بیماری مرا انداخت و در اتاقم بستری شدم. به خاطر محدودیت دارویی که برای دوپینگ بازیکنان وجود دارد، نتوانستم درمانم را ادامه بدهم، اما با هر توانی که شده بود، به سختی خودم را به مسابقه رساندم. بدنم به شدت افت کرده بود، آمادگی خوبی نداشتم و بازی خودم را انجام ندادم.

بولت سرشاخهدر مسابقات آنتالیا شرکت خواهم کرد
این اتفاقات هم جزئی از ورزش قهرمانی است و برای هر ورزشکاری قبل از مسابقه‌اش پیش می‌آید. امیدوارم در مسابقات بعدی بهترین عملکردم را داشته باشم و بدون بیماری و سالم‌تر کارم را انجام بدهم. تنیس مسابقات پرفشاری دارد و پس از اینجا در رقابت‌های بزرگسالان آنتالیا ترکیه شرکت خواهم کرد. بعد از ریکاوری و برطرف شدن بیماری‌ام امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشم.

دیدگاه‌ها