کد خبر : 1967921 | 03 مهر 1402 ساعت 13:31 | 31.5K بازدید | 68 دیدگاه

نمره داور دربی 10 از 10 بود

داور بازنشسته حال رئالی‌ها را گرفت

متئو لاهوز، داور بازنشسته اسپانیایی، دیشب رسما کار خود به عنوان کارشناس داوری کادنا کوپه را شروع کرد و گفت تمام تصمیمات داور دربی مادرید درست بود.

داور بازنشسته حال رئالی‌ها را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دربی برابر اتلتیکو 3-1 شکست خورد. در دیداری که حواشی داوری زیادی هم داشت، با این حال اکثر کارشناسان داوری اعلام کردند که کار داور دربی خوب و مثبت بود و نمره بالایی هم می‌گیرد.

1930596

رئال مادرید تی وی اما نظر دیگری دارد و امروز با پخش صحنه‌های مشکوک داوری شدیدا به آلبرولا روخاس، داور بازی، انتقاد کرد و او را حتی دارای صلاحیت برای داوری در دسته دوم هم ندانست.

لاهوز که در پایان فصل قبل بازنشسته شد، دیشب رسما کار خود به عنوان کارشناس داوری کوپه را شروع کرد و در مورد صحنه‌های بحث‌برانگیز دربی حرف زد.

1930599

او در مورد گل اول اتلتیکو که رئالی‌ها معتقد بودند قبل از آن باید خطا روی جود بلینگام اعلام می‌شد، گفت: «من این صحنه را سوت نمی‌زدم، ولی شاید هم می‌توانست خطا باشد ولی وقتی داور سوت نمی‌زند و پس از 25 پاس، گل به ثمر می‌رسد. گل هیچ مشکل قانونی‌ای ندارد و VAR هم نمی‌تواند دخالت کند.»

1930597

او در مورد مردود شدن گل کاماوینگا گفت: «رودیگر به وضوح در آفساید بود. وقتی بازیکنی در آفساید است، خطا روی او نیز نمی‌تواند پنالتی باشد. گل نیز زمانی زده شد که قبل از آن کمک داور پرچم زده بود. درست است رودیگر تاثیری روی توپ نداشت ولی کسی نمی‌توانست از قبل حدس بزند که توپ به او نخواهد رسید.»

1930598

در مورد خطای شدید خیمنز روی رودریگو نیز لاهوز معتقد بود کارت زرد به درستی داده شد و قرمز نداشت. لاهوز گفت که به داور بازی بالاترین نمره را می‌دهد.

دیدگاه‌ها