کد خبر : 1967937 | 03 مهر 1402 ساعت 14:30 | 29.1K بازدید | 54 دیدگاه

کار دشوار در بازی‌های بزرگ

حمله تند مارکا به رئال: تراژدی در دفاع و حمله

مارکا در مقاله‌ای انتقادی پس از شکست رئال در دربی، به وضعیت بد دفاعی و تهاجمی این تیم تاخت و برنامه‌ریزی مدیران باشگاه در تابستان را زیر سوال برد.

حمله تند مارکا به رئال: تراژدی در دفاع و حمله

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید گیج و گنگ به اولین بازی جدی و بزرگ فصل رسید. درخشش بلینگام در این چند بازی گذشته خیلی‌ها را گمراه کرده بود، با این تصور که این تیم برای کسب موفقیت در فصل جاری به اندازه کافی نیرو دارد اما اینطور نیست. ابدا اینطور نیست. رئال با 6 پیروزی از 6 بازی، خیلی آرام و مطمئن به متروپولیتانو رسید و مثل چند بازی گذشته بدون تمرکز و انگار که یک بازی معمولی است، کار را شروع کرد.

1930599

تصادفی نیست که در این فصل آنها در 10 دقیقه ابتدایی بازی چهار گل دریافت کرده‌اند. در مقابل اتلتیکو، کل خط دفاعی عملکردی ضعیف را به نمایش گذاشت

داوید آلابا مقابل موراتا و گریزمان در زدن ضربات سر ناکام ماند، اما رودیگر، فران گارسیا و لوکاس واسکز هم نتوانستند از آلابا به خوبی حمایت کنند. کناره‌های زمین رئال برای اتلتیکو به اتوبان تبدیل شده بود و سامو لینو و ناهوئل مولینائو هر زمان اراده کردند، به محوطه جریمه رئال رسیدند. به هر سه گل اتلتیکو که روی ارسال‌ها حاصل شد اگر نگاه کنید، متوجه ضعف تمام عناصر دفاعی رئال خواهید شد.

1930608

آنچلوتی پس از گل دوم موراتا (گل سوم اتلتیکو) با سه تعویض در دقیقه 55 عصبانیت خود را از وضعیت تیمش نشان داد. کاماوینگا، لوکاس و فران رفتند در حالی که تعویض آلابا عادلانه‌تر بود. کارلتو باید به این هم فکر می‌کرد که تعویض مودریچ بین دو نیمه مرکز زمین تیمش را از بازیکن خلاق محروم کرده بود.

1930363

حقیقت این است که مدافعی که بیشترین لیاقت را برای حضور در نیمکت داشت، آلابا بود که عملکردش بسیار کمتر از حد انتظار بود. نه او و نه رودیگر در غیاب میلیتائو رهبری خط دفاعی را بر عهده نگرفته‌اند و این قابل توجه است زیرا آنها دو فوتبالیست ثابت شده بین المللی و کهنه‌کار هستند. 

1930542

در روزهای غیبت میلیتائو و کورتوا، رئال مادرید استحکام را در خط دفاعی از دست داده؛ همان‌طور که پس از جدایی بنزما آن را در خط حمله نیز از دست داده است. 

رودریگو یک بار دیگر نشان داد که مهاجمی گلزن نیست و اعتماد به نفس بالایی ندارد و در مورد بلینگام هم مشخص شد که نمی‌توان در هر بازی روی او و خلاقیتش حساب کرد. رئال با این وضعیت کار دشوارتری در بازی‌های بزرگ پیش رو خواهد داشت.

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها