کد خبر : 1967941 | 03 مهر 1402 ساعت 14:39 | 10.8K بازدید | 5 دیدگاه

او باید خودش را برای گرند پری آماده کند؛

داوران طلای حاجی‌موسایی را حیف کردند!

سرمربی تیم ملی تکواندو می‌گوید حاجی‌موسایی باید طلا می‌گرفت اما این نوع داوری هم جزئی از مسابقات است.

داوران طلای حاجی‌موسایی را حیف کردند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی حاجی‌موسایی که تا آستانه کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی پیش رفته بود، در فینال مغلوب شد تا مدال نقره را بر گردن بیندازد.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو، در خصوص نایب قهرمانی مهدی حاجی‌موسایی در نوزدهمین بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: مهدی باید طلا می‌گرفت اما به هر حال بازی‌های آسیایی است و حساسیت خاص خودش را دارد. آنجایی که سه پوئن را دادند واقعا بازیکن کره گرفته بود ولی ما باید روی بازی متمرکز می‌شدیم. مهدی از صبح برای این مدال زحمت کشیده بود به او تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

او در مورد داوری مسابقات تکواندو نیز گفت: همان‌طور که گفتم حق مهدی طلا بود، ولی حیفش کردند و ما زورمان نرسید. این مدل داوری هم جزء مسابقات است و برخی اوقات پیش می‌آید و ما زورمان نمی‌رسد.

1930636

سرمربی تیم ملی در مورد ادامه مسابقات گفت: مسابقات برای ما تمام نشده است در روزهای آینده هم نماینده داریم که امیدواریم بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم. حاج موسایی هم باید از حالت خودش را برای روزهای آینده آماده کند چون مسابقات مهم گرندپری را داریم. در ادامه بازی‌های هانگژو هم کار هم سخت خواهد بود، چون همه آمدند که مدال بگیرند ولی تمام سعی ما این خواهد بود که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مقانلو در پایان درخصوص کیفیت میزبانی بازی‌ها نیز گفت: کشور چین همیشه میزبان خوبی است این دوره هم برای المپیک آسیایی واقعا میزبانی شایسته‌ای را داشته است.

دیدگاه‌ها