کد خبر : 1967958 | 03 مهر 1402 ساعت 15:37 | 73.1K بازدید | 4 دیدگاه

شگفتی در هانگژو: روز به‌یادماندنی برای والیبال ایران!

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران با شکست اندونزی به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر بازی‌های آسیایی 2022 صعود کرد.

شگفتی در هانگژو: روز به‌یادماندنی برای والیبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با شرکت ۲۷ تیم از روز دوشنبه ۲۸ شهریور آغاز شده است و تا ۶ مهر در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو ادامه دارد.

مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها امروز (دوشنبه، سوم مهر) با چهار دیدار پیگیری می‎شود که تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی) از ساعت 14 و 30 دقیقه به مصاف اندونزی یک رفت و دو بر یک این تیم را شکست داد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در ست نخست 21 بر 14 مغلوب حریف خود شدند، اما در دو ست بعدی این مسابقه با امتیازهای 21 بر 15 و 15 بر 12 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر راه یافت.
اندونزی یک عنوان نایب قهرمانی دوره قبل بازی‌های آسیایی را در پرونده کاری خود داشت و با پذیرش این شکست، به مقام پنجمی مشترک این دوره از مسابقات اکتفا کرد.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران فردا (سه‌شنبه، چهارم مهرماه) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین یک می‌رود. تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی، سینا شوکتی) نیز از دقایقی دیگر و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قطر یک می‌رود که دیداری بسیار سخت برای ملی‌پوشان کشورمان خواهد بود، زیرا به مصاف قهرمان دوره قبل این بازی‌ها می‌روند.

دیدگاه‌ها