کد خبر : 1967983 | 03 مهر 1402 ساعت 17:43 | 50.6K بازدید | 51 دیدگاه

حق با پی‌اس‌جی است نه لئو

همبازی سابق مسی خائن از کار درآمد!

خاویر پاستوره، هم‌تیمی سابق لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین، می‌گوید در دعوای رسانه‌ای اخیر بین لئو و پی‌اس‌جی حق با باشگاه فرانسوی است.

همبازی سابق مسی خائن از کار درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و فاتح جام جهانی 2022، اخیرا در یک مصاحبه از باشگاه سابقش پاری سن ژرمن گلایه کرد که بعد از جام جهانی مراسمی در خور برای تحسین قهرمانی او و آلبی‌سلسته در قطر برگزار نکرده است.

مصاحبه مسی مدیران پی‌اس‌جی را عصبانی کرد چرا که کمی بعد ناصر الخلیفی رئیس باشگاه به این صحبت‌های مسی واکنش نشان داد و گفت با توجه به اینکه فرانسه در فینال مقابل آرژانتین شکست خورده بود پی‌اس‌جی به عنوان باشگاه فرانسوی نمی‌توانست در ورزشگاه خانگی‌اش برای مسی مراسم تجلیل به عنوان قهرمان دنیا برگزار کند.

1930720

در اینکه فرانسوی‌ها همه با این استدلال الخلیفی موافقند شکی وجود ندارد اما عجیب اینجا است که امروز یک آرژانتینی، نه یک آرژانیتی معمولی بلکه بازیکن سابق تیم ملی این کشور و همبازی لئو در آلبی‌سلسته، در یک مصاحبه گفت در این دعوای رسانه‌ای حق را به پاری سن ژرمن می‌دهد.

او خاویر پاستوره است، بازیکن سابق تیم ملی که از قضا مثل لیونل مسی مدتی در پی‌اس‌جی بازی کرده است. پاستوره در مصاحبه با آر‌ام‌سی اسپورت گفت: "من شخصا با مسی در این باره صحبت نکرده‌ام ولی به نظرم اتفاقی که افتاد عادی است. برگزاری جشن برای فاتح جام جهانی در خاک کشوری که در فینال باخته خیلی سخت است. پی‌اس‌جی به عنوان باشگاه فرانسوی نمی‌تواند مردم کشورش را با خودش دشمن کند به خصوص وقتی که چند بازیکن ملی‌پوش فرانسه که در فینال حضور داشتند هم در این تیم هستند."

1930719

مسی این روزها در آمریکا به سر می‌برد و پیراهن اینترمیامی را به تن دارد. او بعد از جدایی از بارسلونا تنها به مدت دو فصل در پی‌اس‌جی بود و امسال تابستان با ترک این باشگاه راهی آمریکا شد.

دیدگاه‌ها