کد خبر : 1967986 | 03 مهر 1402 ساعت 17:53 | 22.5K بازدید | 8 دیدگاه

جودوکای کره‌ای سیلی زد و بازنده شد!

یک جودوکای زن کره‌جنوبی در بازی‌های آسیایی هانگژو به صورت حریفش سیلی زد و به همین علت دیسکالیفه شده و از دور رقابت‌ها حذف شد.

جودوکای کره‌ای سیلی زد و بازنده شد!

به گزارش "ورزش سه"، در رقابت‌های جودوی زنان بازی‌های آسیایی هانگژو امروز اتفاقی عجیب افتاد و لی امیلی چینگ از کره جنوبی در وزن 48 کیلوگرم در وقت‌های اضافه دیدار با ابیبا ابو زکینوا از قزاقستان به صورت تصادفی به صورت او سیلی زد.

داوران مسابقه او را به دلیل انجام حرکت غیر ورزشی دیسکالیفه اعلام کردند و جودوکای کره‌ای از دور رقابت‌ها حذف شد. سرمربی تیم ملی جودوی زنان کره از این تصمیم داوران به شدت عصبانی بود و در کنار زمین به شدت علیه این تصمیم اعتراض داشت چرا که معتقد بود ورزشکارش به صورت تصادفی به صورت حریف قزاق سیلی زده است.

1930736

اما در تصاویر مشخص بود که ضربه وارد شده به صورت جودوکای قزاق آنقدر شدید بوده که صورت او به خونریزی افتاده است. خونریزی تا حدی شدید بود که زمین محل برگزاری مبارزه خونین شده بود. لی امیلی چینگ بلافاصله از حریف عذرخواهی کرد ولی داوران او را تلاش برای چنگ زدن به حریف بدون قصد مبارزه و نقض اصول ورزشکاری متهم کردند.

1930734

جودوکای قزاقستانی که با رای داوران برنده شده بود از داور تشکر کرده، با جودوکای کره‌ای دست داد و زمین را ترک کرد اما لی امیلی چینگ و مربی‌اش همچنان به اعتراض ادامه می‌دادند. در نهایت اشک‌های این جودوکای کره‌ای به یکی از تصاویر عجیب رقابت‌های جودوی زنان بازی‌های آسیایی تبدیل شد.

دیدگاه‌ها