کد خبر : 1967988 | 03 مهر 1402 ساعت 18:08 | 26.7K بازدید | 4 دیدگاه

اعجوبه 11ساله اسکیت، آسیا را شیفته خود کرد!

لین ییفان، اسکیت‌باز 11ساله تایوانی با راه‌یافتن به مرحله نهایی رقابت‌های اسکیت‌بورد بازی‌های آسیایی هانگژو به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

اعجوبه 11ساله اسکیت، آسیا را شیفته خود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم میلی اسکیت‌بورد زنان تایوان با دو عضو 11 و 10 ساله‌اش یکی از مورد توجه‌ترین تیم‌های حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو است. لین ییفان 11 ساله امروز در رقابت‌های اسکیت‌بورد زنان به رقابت پرداخت و شانس این را داشت که به مدال برسد.

لین ییفان در نهایت از رسیدن به مدال بازماند ولی نمایش او با وجود سن کم باعث شد این اعجوبه اسکیت‌بورد تایوان به شدت مورد توجه قرار بگیرد.

ییفان که رسانه‌های چینی از او به عنوان نابعه 11ساله اسکیت یاد می‌کنند دیروز برای اولین بار در رقابت‌های مقدماتی رشته پارک‌استایل زنان شرکت کرد. او در رقابت با 9 ورزشکار دیگر از ژاپن، چین، کره جنوبی و فیلیپن موفق شد رتبه پنجم را به دست آورده و به رقابت نهایی راه پیدا کند. رقابتی که می‌توانست برای او مدال بازی‌های آسیایی به همراه داشته باشد.

ییفان در رقابت‌های نهایی دو دور خوب را پشت سر گذاشت اما در دور سوم از اسکیت‌بورد افتاد و حذف شد. با این حال نمایش‌های این دختر 11 ساله تایوانی تماشاچیان را سر ذوق آورده بود و باعث شد او در سالن مسابقات به شدت تشویق شود.

دیدگاه‌ها