کد خبر : 1967996 | 03 مهر 1402 ساعت 18:48 | 29.6K بازدید | 32 دیدگاه

آرتورو ویدال:

دفاع عجیب از رونالدو: مربیان کچل پیچیده هستند!

آرتورو ویدال، بازیکن سابق بارسلونا و بایرن مونیخ، از اریک تن هاخ به دلیل شروع بد در منچستر یونایتد انتقاد کرد و گفت همه مربیان "کچل" پیچیده و سخت هستند.

دفاع عجیب از رونالدو: مربیان کچل پیچیده هستند!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از اینکه سال گذشته با اریک تن هاخ سرمربی فعلی یونایتد و مسئولان باشگاه به مشکل برخورد، این باشگاه را به مقصد عربستان سعودی و باشگاه النصر ترک کرد. تا قبل از آمدن تن هاخ این اسطوره پرتغالی بهترین گلزن تیم بود اما تن هاخ به او اعتقادی نداشت و چند ماه پس از آمدن سرمربی سابق آژاکس به یونایتد، در لیست مازاد این تیم قرار داشت. 
ویدال معتقد است که این تصمیم و برخورد با رونالدو اشتباه بوده است و در اظهار نظری از خجالت تن هاخ درآمد. از این هافبک که در حال حاضر در برزیل در تیم اتلتیکو پاراننزه بازی می‌کند، در مورد وضعیت رونالدو پرسیده شد: "تن هاخ از اولش هم اشتباه کرد. چطور می‌توان رونالدو را از تیم کنار گذاشت؟ او گلزن خوبی بود و با این حال او را بیرون از زمین نگه می‌داشت. همه این مربیان کچل بسیار پیچیده هستند."

1930761

تمسخر ویدال در مورد مربیان کچل به خاطر دوران مربیگری خورخه سامپائولی است که فصل گذشته هدایت این هافبک را در فلامینگو بر عهده داشت و ویدال با او هم به مشکل خورده بود. این بازیکن 36 ساله در فصل حضورش در این تیم، قهرمان کوپا لیبرتادورس و لیگ داخلی برزیل شد، اما تنها 21 بازی انجام داد و اغلب توسط سامپائولی، سرمربی آرژانتینی روی نیمکت قرار می‌گرفت.

1930760

دیدگاه‌ها